błagam o komentarze :-) (wykład)

1. Data: 2008-05-10 06:24:03

Temat: błagam o komentarze :-) (wykład)
Od: LunaPark <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

wszystko co nie jest alkaliczne... tylko kwasowe jest BE! (oto moja
obserwacja) i wielki eksperyment na mojej własnej psychice

wprowadzając kwasa, sam siebie zmuszasz do... działania... wszystko
jedno jakiego... jak zombie... byle do przodu... "błagam cię, każ mi coś
zrobić, bo muszę coś zrobić (będę twoim żołnierzem" - (dlatego właśnie
powstał mur chiński) - ryż i do roboty zapierdalać!

a cesarz sobie wdupczał owoce i warzywa :-) (i ghee)

wprowadzając zasadę, masz wszystko i wszystkich w dupie, sam jesteś
panem swojej sytuacji i swojego dnia - niech sobie inni latają jak z
KWASEM W DUPIĘ ("szaleni bojownicy PEPSI") - zalkalizowany jest silny i
bezpieczny
skwaszony jest słaby i ruchliwy jak kurwa mucha (i jeszcze wydaje mu się
że jest kozak i że wszystko może) - normalnie symptomy jak po wódzie

TAK WIĘC WSZYSTKO CO ZAKWASZA DLA TWOJEGO WŁASNEGO DOBRA POWINNO BYĆ
ZABRONIONE (najlepsze są warzywa z ghee)

PS. ziemniak i pomidor uwala solaniną 2. zboże każde na maksa kwasi
3. świeże owoce, za bardzo wypierdalają w AIR (powietrze),
4. cebula czosnek (uważać na ogień który wzbudzają),
5. miód za bardzo muli na słodko,
6. ZIELONE WARZYWA - KAPISTA, SAŁATA, OGÓREK (alkaliczne, przepycha,
foto siła - czi - "chlorofil" - jak w sałatce na świerzo)
7. ghee - przymula, odżywia "na ślisko", da moc (pH obojętne)
8. zielona herbata
9. warzywa w surówkach albo gotowane
10. żadnych pepsi, fanta inc.
11. żadnego mięsa, ryżu, ziemniaków, pomidory
(krew jest alkaliczna i ma czi - pomidory nie są już alkaliczne tylko
średnio kwasowe - jak ryż - no i mają w sobie ten alkaloid "uwalacz" -
ten sam co w ziemniakach
12. woda spod ogóreczków <mruga> i kapustki okey (oczywiście zawiera chemie)

PS. NEO na nostradamusie wszyscy wdupcają PAPKĘ Z PSZENICY I
ZAPIERDALAJĄ - ale w samym matriksie, z samego matriksa można SPIERDOLIĆ
- przez targ warzywny

LET THERE BE LIGHT and LOVE!
no FIGHT! no ACTION! only SWEET NIRVANA!

PS. CZEKOLADA i CIASTECZKA i GUMISIE to agenic COCA-COLI - uważaj bo
gumisie chcą cię wyruchać w dupę <mruga> hehe

PS. MARCHEWKA, OGÓRKI, KAPUSTA, BROKUŁY... i tak dalej (ej kurwa,
właśnie się skapowałem, że w TESCO na warzywnym jest REWOLUCJA) - PS.
jeżeli chcesz wiedzieć czym pryskają warzywa i owoce - wyobraź sobie coś
naj gorszego, naj gorszego... i uwaga, hello... to jest prawda

ale ja jestem pojebany - ps. przynajmniej od rana do wieczora mogę sobie
grać w głupie gry i... pisać, pisać, pisać, malować, malować, malować,
ruchać, ruchać, ruchać

chcesz sobie zrobić test szalonego sortowca to wdupcaj przez 2 tygodnie
pszenice gotowaną bez dodatków i biegaj przez płotki

alkaliczność czyni cię głębokim i obojętnym, kwas czyni cię wariatem
krótko widzącym wszystko (płytko) i biorącym wszystko bardzo na serio -
sam wybierasz po której stronie chcesz być (w nirwanie jesteś samotny...
ale twoja cela jest diamentowa) w kwasie jesteś "z innymi" co prawda,
ale... sory :-)

może sztuką najwłaściwszą z właściwych jest połączenie? zwróć uwagę,
wszyscy szaleni biznesmeni, studenci - generalnie "niewolnicy" walą
KWASA w postaci alkoholu, hamburgerów i tak dalej... nawet ci "co dbają
o zdrowie" (dla nich też mamy PUŁŁAPKĘ) - kwas w ZBOŻU im dupy tak
skopie... że ockną się na NORDCAPP i powiedzą sami sobie (o kurwa - co
ja tu robię?)

istnieje wielka niewidzialna kultura KWASA - ucieczka od tego jest tylko
poprzez marchewkę TEAM :-) - ale nie KUBUSIE SKLEPOWE co pijesz a potem
musisz wyjść z domu i się ruchać

wierzę, że każdy po osiągnięciu nirwany, wycofuje się z tego pojebanego
szalonego - wspólnego - zakwaszonego świata na łono natury... do
hiszpanii :-) oto niewidzialna prawda (a może tylko moje myśli)

jebnij kolę i pomyśl sam

kwas czyni cię szybki i efektywnym, ale... skraca "złoty dystans" do
minimum... "zabiera moc" (sam tego dokładnie nie rozumiem - ale czuję

TEST

zobacz jak się czujesz po misce zboża - na śniadanie
zobacz jak się czujesz po misce warzyw - na śniadanie (odczucie można
potęgować) poprzez długofalową iniekcje KWASU lub ZASADY

standardowe POLSKIE śniadanie: jajka, chceb, masło, ser, wędlina,
majonez - i PAPA SAINT, WELCOMe ACID HELL CRAZY RUN w kółko :-) po
nagrodę której nie ma!

drugi poziom dla zbuntowanych i "innych": ziemniaki pomidory i SOLANINA
- i "haja po pijaku" idę przed siebie i nawet nie wiem gdzie jestem i co
się dzieje - ba być fajnie po prostu

trzeci poziom biznesmen pracujący: mleko - ja pierdole - bez komentarza

czwarty poziom: mleko z czosnkiem - mleko ale dobrze zalkalizowane czosnkiem

A MATRIKSOWI UCIEKINIERZY CO ROBIĄ?
walą zieleninę i czi w niej zawartę
walą krew (która jest tego samego rodzaju źródłem czi co świeża - fito -
zielenina) tylko ogólnie ZJEBANA FAZA! (oczywiście nikt nie przekona
wampira żeby przeskoczył na warzywka) - szkoda - bo jest niewolnikiem
swojej "ostrej fazy"

nagrodą jest ALKALICZNOŚĆ! (ale powalczyć o nią musisz sam) - może
trochę za bardzo rozbujany jest mój blog, ale wali mnie to - to jest to
co właśnie chcę powiedzieć

ps. dlaczego mnich siedzi zamknięty w celi za murem w klasztorze - bo
nie może znieść POWSZECHNEGO ZAKWASZENIA MÓZGÓW, DUSZ i UMYSŁÓW (tak mi
się przynajmniej wydaje)