blokada, co to?

1. Data: 2009-09-12 05:57:01

Temat: blokada, co to?
Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotykam się teraz prawie co dzień, że ktoś bierze/idzie na blokadę. No i
wreszcie mnie to spotkało, najpierw bolało mnie ramie to lekarz zalecił
blokadę, a jak zapytałam co to jest, to wyrzucił mnie z gabinetu. Teraz
bolało mnie udo i miałam non stop spuchniętą stopę też zalecano blokadę. No
i zgodziłam się i opuchlizna od ręki znikła, a ból uda jest jeszcze większy
i teraz prawie ciągły, gdy poprzednio był tylko po dłuższym chodzeniu.
Jeśli ktoś może mi coś na temat blokad udzielić jakiś informacji to z góry
dziękuję, oraz czy blokady to teraz podstawowa metoda "leczenia" ?

2. Data: 2009-09-12 06:04:05

Temat: Re: blokada, co to?
Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

Majka04 pisze:
> [...]
> Jeśli ktoś może mi coś na temat blokad udzielić jakiś informacji to z góry
> dziękuję, oraz czy blokady to teraz podstawowa metoda "leczenia" ?

Z tego opisu blokada kojarzy mi się z zablokowaniem wybranego nerwu.
Zapewne czasowym i odwracalnym za pomocą jakiegoś farmaceutyku?
Jeżeli prawidłowo zgadłem to blokada faktycznie jest dziwnym sposobem
"leczenia", w końcu ból to ważny mechanizm obronny organizmu.

STranger

Lamblie i motylica - czym to leczyc?
Bol w przedramieniu po silowni
oczyszczenie granizmu