bluray 3d i zwykly kabel hdmi

1. Data: 2015-02-06 18:47:29

Temat: bluray 3d i zwykly kabel hdmi
Od: MarekP <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest mozliwe ze odtwarzacz bluray 3d nie bedzie dzialal na zwyklym
kablu hdmi ?? tj nie wykrywał odtwarzacza ??

2. Data: 2015-02-06 19:15:21

Temat: Re: bluray 3d i zwykly kabel hdmi
Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-06 o 18:47, MarekP pisze:
> czy jest mozliwe ze odtwarzacz bluray 3d nie bedzie dzialal na zwyklym
> kablu hdmi ?? tj nie wykrywał odtwarzacza ??

A co to jest "zwykły"?
Po prostu kupujesz kabel HDMI High Speed i ma działać.

--
Irokez

3. Data: 2015-02-06 19:40:48

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 6 lutego 2015 18:47:33 UTC+1 użytkownik MarekP napisał:
> czy jest mozliwe ze odtwarzacz bluray 3d nie bedzie dzialal na zwyklym
> kablu hdmi ?? tj nie wykrywał odtwarzacza ??

Nie możliwe, o ile będzie to kompletny kabel HDMI, zdarza się że do urządzeń
producenci dodają bez paru (zbędnych wg nich) połączeń oraz nie będzie wnosił
istotnego oporu elektrycznego (aluminiowe kable łączone z wtyczką zaciskiem potrafią
być całkiem "oporne").

--
ZZ@private

4. Data: 2015-02-07 06:52:43

Od: MarekP <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No bo teraz czytam o jakis kablach 1.3, 1.4, ja nie wiem jaki mam,
kupiłem zwykły w sklepie za 20 pare złoty.
Teraz czytam ze sa jakies kable hdmi ethernet, moze taki musze miec jak
mam wifi w bluray ?? No nie wiem.

5. Data: 2015-02-07 17:00:13

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 lutego 2015 06:52:47 UTC+1 użytkownik MarekP napisał:
> No bo teraz czytam o jakis kablach 1.3, 1.4, ja nie wiem jaki mam,
> kupiłem zwykły w sklepie za 20 pare złoty.
> Teraz czytam ze sa jakies kable hdmi ethernet, moze taki musze miec jak
> mam wifi w bluray ?? No nie wiem.

A długo będziesz czekał z podłączeniem?
Zepsuć się nie zepsuje, to nie RS232.
Jak będzie działać to pasuje, a jak nie to napisz jakie są efekty.

--
ZZ@private

6. Data: 2015-02-07 17:23:55

Od: MarekP <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdybym miał taki to bym podłączył, ale czytałem na forach że kazdy kabel
hdmi bedzie działał, jedynie moze nie odwtarzac poprawnie 3d, ale 2d jak
najbardziej

7. Data: 2015-02-08 19:06:52

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-07 o 17:23, MarekP pisze:
> Gdybym miał taki to bym podłączył, ale czytałem na forach że kazdy
> kabel hdmi bedzie działał, jedynie moze nie odwtarzac poprawnie 3d,
> ale 2d jak najbardziej

Nie ma kabli 1.3, 1.4. To jest pisane aby było łatwiej klientowi dobrać
do sprzętu, gdzie pisze w instrukcji że ma taki a taki standard.
Kabel HDMI może być w wykonaniu "Standard" i "High Speed"
Do 3D kabel powinien być opisany "High Speed HDMI Cable"
http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI

--
Irokez

8. Data: 2015-02-10 04:29:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"MarekP" <m...@n...pl> wrote in message
> No bo teraz czytam o jakis kablach 1.3, 1.4, ja nie wiem jaki mam, kupiłem
> zwykły w sklepie za 20 pare złoty.
> Teraz czytam ze sa jakies kable hdmi ethernet,
> moze taki musze miec jak mam wifi w bluray ?? No nie wiem.

Jak w br masz wifi to przecież ustawiasz wifi a nie po kablu...
Może lepiej aby Ci ktoś kto się zna na tym wszystko popodłączał?

9. Data: 2015-02-10 07:05:13

Od: MarekP <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co to za problem podlaczyc JEDEN kabel hdmi do odtwarzacza, a drugi do
tv :)

10. Data: 2015-02-10 07:26:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> a co to za problem podlaczyc JEDEN kabel hdmi do odtwarzacza,
> a drugi do tv :)

Najwyraźniej duży, skoro stworzyłeś na ten temat wątek na grupie pl.rec.dom
:-) Poza tym, nie chodziło mi o to, aby ktoś za Ciebie wetknął do TV kabelek
HDMI tylko aby ktoś kto się zna na rzeczy i się zapozna z Twoim sprzętem
doradził Ci co jak najlepiej połączyć, abyś nie pytał się którym kablem masz
wifi podłączyć ;-)

Lodowka WYSOKA i WASKA
Re: Urządzone apartamenty
Re: Urządzone apartamenty