ból głowy

1. Data: 2003-11-25 11:42:18

Temat: ból głowy
Od: "Dorota M." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
co może być przyczyną silnego bólu głowy. umiejscawia się on z tyłu głowy i
jest pulsujący. trwa kilka godzin. nie pomaga: aspiryna, paracetamol,
diclofenac, ibuprom. eksperymentuję z lekami, zaraz zacznę łykać
uspokajające. nie mam czasu chwilowo iść do lekarza. poproszę o sugestię.
zaznaczę, że dobrze się odżywiam, wysypiam i ćwiczę, okulary dobrze dobrane,
mało stresu.
Pozdrawiam wszystkich
Dorota

2. Data: 2003-11-25 11:53:28

Temat: Re: ból głowy
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota M." <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uspokajające. nie mam czasu chwilowo iść do lekarza. poproszę o sugestię.
> zaznaczę, że dobrze się odżywiam, wysypiam i ćwiczę, okulary dobrze

A jak z cinsieniem krwi??
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2003-11-25 12:04:39

Od: "Dorota M." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "C.Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A jak z cinsieniem krwi??

Ok. 120/80, także w czasie trwania bólu. nie mam też wrażliwości na światło
i innych takich, jak dla migreny. często normalnie pracuję, zajmuję się
dziećmi (z potwornym bólem). ten ból jest jakby obok mnie.

4. Data: 2003-11-25 12:13:16

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> diclofenac, ibuprom. eksperymentuję z lekami, zaraz zacznę łykać
> uspokajające. nie mam czasu chwilowo iść do lekarza. poproszę o sugestię.

A co to oznacza "dobrze się odżywiam" jeśli można spytać?

Pozdrawiam
Krystyna

5. Data: 2003-11-25 12:37:53

Od: "Dorota M." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bpvh11$g48$1@news.onet.pl...
> A co to oznacza "dobrze się odżywiam" jeśli można spytać?
obfite śniadanie, obiad ok 14, kolacja 18, dużo warzyw i owoców, bez
słodyczy, mało kawy, dużo napojów.
Pozdrawiam
Dorota

6. Data: 2003-11-25 13:22:44

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bpvh11$g48$1@news.onet.pl...
> obfite śniadanie, obiad ok 14, kolacja 18, dużo warzyw i owoców, bez
> słodyczy, mało kawy, dużo napojów.

A co jesz konkretnie? "Dużo" wcale nie musi znaczyć "dobrze".
Przeważnie "jakość" pożywienia nie idzie w parze z "ilością".
Chodzi o to, że organizm świetnie rozpoznaje "jakość" pożywienia
- im gorsza (z jego biochemicznego punktu widzenia)jakość pożywienia, tym
więcej domaga się jedzenia, czyli ilością chce uzupełnić jego słabą jakość.
W momencie, gdy nagle zaczynasz jeść produkty najwartościowsze
- organizm natychmiast sam przestaje się domagać dużych objętościowo porcji
jedzenia.
Bóle głowy najczęściej mają swą przyczynę w rozchwianiu układu wegetatywnego
sympatycznego i parasympatycznego. A to rozchwianie ma swoją przyczynę
w nieprawidłowym odżywianiu, nadmiar jednych składników w pożywieniu i
niedobór innych wywołuje zaburzenia w działaniu neuroprzekaźników i
hormonów.
Ja cierpiałam na bóle głowy przez kilkanaście lat. Przez te wszystkie lata
niepotrzebnie trułam się wszelkimi lekami przeciwbólowymi itp. aż doszłam do
bólów trwających 2-3 doby w każdym tygodniu i silnych zawrotów głowy i
niewiel pomagały nawet 4 tabletki pyralginy, a żołądek bolał coraz bardziej
i musiałam przejść na czopki (diclofenac 100 mg)
Od ponad pięciu lat już nie cierpię. Przypadkiem trafiłam na książkę
(Dietę optymalną) doktora Jana Kwaśniewskiego i po jej lekturze zrozumiałam,
że główną przyczyną moich cierpień jest fatalna niskotłuszczowa i
wysokowęglowodanowa dieta. Radykalnie ją zmieniłam i w ciągu trzech miesięcy
moje koszmarne bóle stopniowo się zmniejszały i występowały coraz rzadziej,
aż ustały całkowicie.
Obecnie bardzo sporadycznie zdarzają mi się pobolewania w czasie dużej
i nagłej zmiany ciśnienia atmosferycznego.

Pozdrawiam
Krystyna

7. Data: 2003-11-25 21:09:34

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Nov 2003, Krystyna*Opty* wrote:

> A co to oznacza "dobrze się odżywiam" jeśli można spytać?

smalec ze skwarkami na boczku w rosole?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

8. Data: 2003-11-25 21:18:17

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...

> smalec ze skwarkami na boczku w rosole?

: ) No proszę, okazuje się, że masz Piotrze, poczucie humoru! 8)
Jestem miło zaskoczona! : )

Pozdrawiam
Krystyna

9. Data: 2003-11-25 21:38:32

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bq0gup$spv$...@n...onet.pl,
Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl>:
> Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w
> wiadomości
.am.torun.pl...

> Jestem miło zaskoczona! : )

Ale o jajkach zapomnial!!!

--
Robert

10. Data: 2003-11-26 14:06:53

Od: "Dorota M." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś, pogubiłam się kto, napisał:
> [...]

Ha, ha
"Dobrze" miało znaczyć": prawidłowo, odpowiednio, zgodnie (prawie, bo czasem
kanapka o 22 nie jest chyba przestępstwem przeciw "prawidłowemu" żywieniu?)
z zaleceniami tych wszystkich ludzi od żywienia. ale ja piszę o bólu głoy a
nie o problemach z dietą :-)
Pozdrawiam
Dorota

uczucie ciepla