ból kości+morfologia z rozmazem

1. Data: 2004-05-13 10:15:42

Temat: ból kości+morfologia z rozmazem
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
z powodu utrzymującego sie dłuzszy czas stanu podgorączkowego(37 rano; 37,4
wieczorem), ogólnego osłabienia i bólu stawów i kości wybrałam sie do
lekarza. Dostałam skierowanie na morfologię z rozmazem.Dzis mam juz wyniki
ale do lekarza ide dopiero w poniedziałek. Może ktoś mógłby mi wcześniej
zinterpretowac wyniki i ewentualnie podpowiedziec co się dzieje?Z góry
dziekuje za zainteresowanie.

HCT - 38.4 %
RBC - 4.53 10^12/l
HGB - 13.8 g/dl
WBC - 5.8 10^9/l

MCV - 84.8 fl
MCHC - 35.9 g/dl
MCH - 30.5 pg
RDW-SD - 33.6 fl

PLT - 290 10^9/l
MPV - 11.3 fl
PDW - 14.1 fl
P-LCR - 36.5 %

Rozmaz
Granulocyty: podzielne 51% ; kwasochłonne 4%
Lymfocyty: limfocyty 42% ; inne: monocyty 3%

pozdrawaim
dominika