bol kregoslupa piersiowego

1. Data: 2001-07-13 20:42:02

Temat: bol kregoslupa piersiowego
Od: "Michal" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracuje przy komputerze i ostatnio coraz czesciej odczuwam bole plecow -
kregoslupa piersiowego, troche ponizej poziomu pach. Nie jest to bardzo
silny bol, ale dosc uporczywy, a
ataki utrzymuja sie przez kilka dni.
Co robic? Nie chce lykac tabletek. Moze jakies cwiczenia - ale jakie?
Wiem, ze sa na grupie osoby kompetentne - moze ktos cos poradzi?
Z gory dziekuje,
Michal

2. Data: 2001-07-15 17:56:53

Temat: Re: bol kregoslupa piersiowego
Od: "Marcin Golanski" <m...@t...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze!
Mam ten sam problem plus jeszcze pare dodatkowych objawow, nad ktorymi
szkoda sie rozwodzic - obys pozostal od nich wolny :-(
W moim przypadku kregoslup po prostu "osiadl" czyli nastapilo zmniejszenie
przestrzeni miedzydyskowych. Nalezy go rozciagnac :-) - doslownie. Polecam
dobrego masazyste najlepiej metoda Ackermana (chyba tak sie pisze).
Najwazniejsze
jest jednak utrzymanie swojego kregoslupa w dobrej kondyncji czyli
wzmocnienie
wiazadel. I tutaj jedyna rada - basen, basen i jeszcze raz basen.

Zycze duzo zdrowia
MG

3. Data: 2001-07-15 18:34:00

Temat: Odp: bol kregoslupa piersiowego
Od: "Michal" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Golanski"

> [...]
Polecam
> dobrego masazyste najlepiej metoda Ackermana (chyba tak sie pisze).

Sa jakies cwiczenia, ktore doraznie przyniosa ulge? Nie zawsze moge
akurat pojsc do masazysty, jak jestem w pracy, a to cholerstwo boli tak,
ze sie nie da wysiedziec. Nie wiem? Jakies takie dorazne
"rozciagniecie"? Raz jak mnie zlapalo, to w ogole nie moglem oddychac -
taki opasujacy wkolo bol wokol klatki piersiowej, ze kazdy wdech to byla
tortura :(, zwlaszcza. ze akurat bylem w podrozy sluzbowej samochodem...

> Najwazniejsze
> jest jednak utrzymanie swojego kregoslupa w dobrej kondyncji czyli
> wzmocnienie
> wiazadel. I tutaj jedyna rada - basen, basen i jeszcze raz basen.

Jaki styl? Kraul? Zabka? Czy to nie ma znaczenia?

Dzieki za pomoc,

Michal

4. Data: 2001-07-15 20:05:00

Od: "Marcin Golanski" <m...@t...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sa jakies cwiczenia, ktore doraznie przyniosa ulge? Nie zawsze moge
> akurat pojsc do masazysty, jak jestem w pracy, a to cholerstwo boli tak,
> ze sie nie da wysiedziec.
Nie chce za bardzo sie wymadrzac ale w moim przypadku pomagaja jedynie
leki przeciwbolowe. Po prostu jak tylko zaboli to natychmiast je biore. Ale
z drugiej strony po pierwsze nie mozna caly czas jechac na lekach a po
drugie
nie ma chyba szybkiej metody. BTW idz do lekarza i wyklucz wszystkie inne
mozliwe przyczyny (to jest bardzo wazne).

Jeszcze raz: nie wierz w zadnego magika ktory przy pomocy jednego zabiegu
obiecuje Ci pomoc! "Rozciaganie" musi potrwac. Ale nie ono jest
najwazniejsze.
Gdy doprowadzisz do jako takiego stanu swoj kregoslup, trzeba na tyle
wzmocnic
miesnie, zebys nie musial juz wiecej doswiadczac tych watpliwych
"przyjemnosci".
Dlatego napisalem o basenie. Styl dowolny ale niestety trzeba uczeszczac
systematycznie
i to najlepiej 3 razy w tygodniu. Do tego wazna jest Twoja waga. Mam
nadzieje, ze
nie masz nadwagi. To tez utrudnia sprawe.

Ostatecznie sprawa moze nie jest przyjemna ale przy odrobinie samozaparcia
absolutnie do opanowania!

Jeszcze raz - duzo zdrowia

Pozdro
MAG

5. Data: 2001-07-18 07:53:03

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Lacze sie w bolu. Wiem co to znaczy. Z mojego doswiadczenia moge polecic
sprobowanie wykonania jednego cwiczenia w biurze: odchylic sie porzadnie przez
oparcie krzesla do tylu, tak na poczatek delikatnie (moze nieco bolec), potem
poglebiac odchylenie. Zaznaczam to moze pomoc,ale nie musi, jesli bole by sie
wyraznie nasilaly po wykonaniu cwiczenia, prosze odstapic od cwiczen, jednak
sprobowac warto. A tak napewno prosze przyjzec sie swojej pozycji siedzacej
przy komputerze.
Czekam na odpowiedz czy pomoglo.
POzdarwiam
Malgosia

> [...]
> Co robic? Nie chce lykac tabletek. Moze jakies cwiczenia - ale jakie?
> Wiem, ze sa na grupie osoby kompetentne - moze ktos cos poradzi?

Czyszczenie jelit?
Zdjecie paznokcia u nogi
Re: rtg
DLACZEGO CUKIER SZKODZI ?
TŁUSZCZE ZWIERZĘCE NAJBARDZIEJ SZKODLIWE ???????????