ból pleców?

1. Data: 2004-06-07 14:46:57

Temat: ból pleców?
Od: "xXx" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest. Popracuję trochę ciężej i za każdym razem czuję pieczenie w
okolicy lewej lopatki. Piecze mnie skóra, tak sądze... Tak samo jest jak
podźwigam cięszki plecak. Wie ktoś co to jest?

2. Data: 2004-06-07 16:16:59

Temat: Re: ból pleców?
Od: "Chyna " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

xXx <x...@x...pl> napisał(a):

> Jak to jest. Popracuję trochę ciężej i za każdym razem czuję pieczenie w
> okolicy lewej lopatki. Piecze mnie skóra, tak sądze... Tak samo jest jak
> podźwigam cięszki plecak. Wie ktoś co to jest?

Zawsze tylko w okolicy lewej łopatki i to pieczenie (skóry??...) a nie ból?
Chm, wiesz, jak ja targam coś solidnego w plecaku pół dnia czy, wystarczy, że
godzinkę, to też mnie plecy bolą, ale czuję, że to naturalny objaw... Ale
pieczenie w okolicy lewej łopatki... Chm. Dziwne, powiem, ale nie wiem,
czy... groźne? Wątpię =/

Cheers, Chyna
[ http://oejsis.prv.pl ]

uczulenie na truskawki
pytanie o skierowanie
wezły chłonne
ILE % za zwichnięcie i złamanie nadgarstka ???
kto przetlumaczy lacine ??