bol przeciazeniowy w kolanie

1. Data: 2008-05-15 19:52:23

Temat: bol przeciazeniowy w kolanie
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rowerzysta uwielbiajacy katowac sie na rowerze - nawet do 80 km dziennie
9oczywiscie nie codziennie). niestety 1 kolano zaczelo bolec. zrobione usg -
wszystko w porzadku. lekarz powiedzial, ze to bol przeciazeniowy. zalecone
przez miesiac profenid i oslonowo helicid oraz dodatkowo laser, pole
magentyczne i terapuls. jak mysle - to chwilowo pomoze, ale problem bedzie
wracac. i chodzi mi tu o rady, co robic w przyszlosci, zeby tego uniknac? bo
jak juz bol wystapil, to wlecze sie. po roku czas, po 5 km na rowerze, bol
wrocil, nawet przy naciskaniu pedalu hamulca w samochodzie. czy stosowac
jakies opaski, masci?

2. Data: 2008-05-15 21:40:51

Temat: Re: bol przeciazeniowy w kolanie
Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siliana" <t...@o...pl> wrote in message
> [...]
> rowerze, bol wrocil, nawet przy naciskaniu pedalu hamulca w samochodzie.

Witamina C pomaga tworzyc kolagen, oraz wszystkie możliwe odżywki być może
organizm będzie sam sobie w stanie pomóc... Niestety sportowcy po kontuzjach
często jeszcze długo, a czasem ostatecznie odczuwają dolegliwości... Ja
proponuję powolną regenerację : być może trzeba mniej jeździć, nie aż to
"zakwasów" : naturalną drogę regeneracji uważam za najleszą...

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

3. Data: 2008-05-16 14:52:43

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Grzyb" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dolegliwości... Ja proponuję powolną regenerację : być może trzeba mniej
> jeździć, nie aż to "zakwasów" : naturalną drogę regeneracji uważam za

Jarku, a ile tej witaminy? maz ma sklonnosc do kamicy nerkowej, wiec
nadmiernych ilosci nie moze jej jesc, ale troche chyba moze? a co sadzisz o
glukozaminie? nie wiem, czy to akurat jest na to?

4. Data: 2008-05-17 21:58:43

Od: "Mirab" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> nadmiernych ilosci nie moze jej jesc, ale troche chyba moze? a co sadzisz o
> glukozaminie? nie wiem, czy to akurat jest na to?

Z witaminą C, że pozwolę się wtrącić, to trochę łapanie sie brzytwy :/
Jeżeli jest kamica, to można sobie witaminę odpuścić - prawdę mówiąc to gra
nie warta świeczki.

Glukozaminoglikany to też, niestety, kuracja niepewna. Działanie po przyjęciu
doustnym mizerne, po podaniu we wstrzyknięciu do stawu - średnie, ale to już
nie jest prosta i przyjemna kuracja...

Z racji faktu, że trudno zaproponować cokolwiek innego, możecie spróbować 2
tygodniowej kuracji glukozaminą doustnie, nawet jeżeli nie sam preparat, to
samo jego przyjmowanie może zmniejszyć dolegliwości - wiara w preparat
powszechnie reklamowany potrafi przynieść większy skutek terapeutyczny niż
sama przyjmowana substancja :)

Pozdrawiam,
Mirab

zachlysniecia