ból ręki przy chwytaniu

następny post »
From: art <l...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: ból ręki przy chwytaniu
Date: Wed, 26 Dec 2007 14:11:19 +0100

Witam
Mam następujący problem od dłuższego czasu, około pół roku odczuwam nietypowy
ból. Dokładniej jest to ból mięśnia/ścięgna przed łokciem, w tej grupie mięśni
która wyraźnie napina się przy ściskaniu pięści.
Ból ten jest o tyle nietypowy, że mogę normalnie ścisnąć pięść, swobodnie ruszać
dłonią, ręką, natomiast przy chwytaniu czegokolwiek (niekoniecznie ciężkiego)
może być telefon, ewentualnie kubek, występuje ten ból który uniemożliwia mi to.
Szukałem w sieci, i doszedłem do takich wniosków, że może być to zapalenie
pochwek ścięgna, natomiast nie wiem czy to trwałoby tak długo, i czy ból byłby
tak wybiórczy (bo zgodnie z informacjami powinno boleć cały czas) no i poza tym
w sieci były informacje o bólu nadgarstka więc nie wiem czy to może być to.
Istnieje możliwość że mięśnie zostały przeciążone, ponieważ właśnie tak około
pół roku temu miałem pracę która to mogła spowodować przeciążenie. Nie kojarzę
natomiast żadnego momentu pojawienia się tego bólu stąd domyślam się że to
raczej przeciążenie niż naderwanie.
I chodzi mi o to czy ktoś z Grupowiczów może wie co to może być, lub do jakiego
lekarza się z tym udać i czy gdyby to było zapalenie pochewek ścięgien to
mogłoby trwać tak długo w żaden sposób nie zmieniając objawów.

Z góry dzięki
Art