ból stóp

1. Data: 2010-06-04 09:36:49

Temat: ból stóp
Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zaczęło się od bólu nóg, później przyszła opuchlizna lewej stopy. Następnie
już ciągły ból stóp i coraz większy. Stopy bolą, czy chodzę, czy siedzę lub
leżę, jedynie trochę ból się różni, bo stając bolą mnie od spodu, a jak
siedzę na zewnątrz i jest to wówczas ból szczypiący. Do tego doszło
leciutkie zaczerwienienie nad kostkami, a ostatnio jeszcze czasami łapie
taki króciutki ale ostry ból jakby pękła skóra na podeszwie.
Leczono mnie przez dłuższy czas lekami na krążenie, a dopiero teraz gdy to
nie odniosło skutku kierowana jestem na różne badania, które niczego nie
wyjaśniają. A ja już czasem mam trudności z wyjściem do sklepu, bo ból jest
taki jak bym stawała na rozżarzone węgle.
1. USG depleroskie 2 razy. Nie ma zakrzepicy, żyły czyste.
2. Prześwietlenie stóp bez zmian
3. Badanie krwi pod m.on pod kątem tarczycy, cukrzycy, bez stwierdzenia
choroby
4. Dermatolog nie stwierdza choroby dermatologicznej.
5. Czekam w kolejce do reumatologa, choć wydaje mi się, że nie są to tego
typu dolegliwości.
6. Czekam na wynik KT płuc, czy nie ma raka
Na każde badanie czekam lub czekałam po kilka tygodni lub miesięcy, a
diagnozy nie ma. Choroba natomiast postępuje.
Może ktoś z czytających podpowie co mam dalej robić, może z czymś podobnym
spotkał się.
Pozdrawiam Majka

2. Data: 2010-06-04 23:23:50

Temat: Re: ból stóp
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Jun 2010 11:36:49 +0200, Majka04 napisał(a):

> [...]
> diagnozy nie ma. Choroba natomiast postępuje.
> Może ktoś z czytających podpowie co mam dalej robić, może z czymś podobnym

Może tu znajdziesz radę?
http://commed.pl/silne-bole-stop-vt2348.html
http://forum.echirurgia.pl/temat16882.htm

3. Data: 2010-06-05 13:59:28

Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka04" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Może ktoś z czytających podpowie co mam dalej robić, może z czymś
podobnym
> spotkał się.
> Pozdrawiam Majka

No ja się spotkałem, dokładnie to w swoim
przypadku, który opisuję w wątku "podagra"
kilka tematów niżej.

Może to dna moczanowa?

--
Yozwig

4. Data: 2010-06-05 14:02:49

Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yozwig" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> podobnym
>
> No ja się spotkałem, dokładnie to w swoim
> przypadku, który opisuję w wątku "podagra"

Dodam jeszcze, że "szukanie wiatru w polu" trwało
przez pół roku, byłem u dwóch hirurgów, miałem
prześwietlenia, zakładane szyny i nic...

Do prawidłowej diagnozy doszło przypadkiem.
Podczas silnego ataku wrzodów żołądka gastrolog
skierował mnie na bardzo rozwinięte bedanie krwi,
i w tym na stężenie kwasu moczowego w tejże.

--
Yozwig

5. Data: 2010-06-05 15:37:23

Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za dotychczasowe podpowiedzi i proszę o więcej.
Uzupełnię jeszcze paroma szczegółami, a mianowicie, że ten ból mam bez
przerwy już przynajmniej od 1,5 roku, a wcześniej pojawiaj się latem i nie
był tak dokuczliwy. Obecnie boli mnie zawsze tylko z różnym natężeniem.
Przejść mogę 500 do 1000 metrów i padam po porostu.
Badało mnie już 5 chirurgów i kończyło się na przepisaniu jakiegoś żelu,
tabletek lub zastrzyków / do brzucha/ wszystko było na krążenie krwi.
Obecnie nic nie przepisują, bo usg deplerowskie całkowicie wykluczyło , że
są to dolegliwości na tym tle. Badanie krwi też miałam dość szczegółowe i
wszystko w normie.
Gdyby nie opuchlizna i to znaczna, to nikt nie uwierzyłby mi, że mam
kłopoty z nogami.
Pozdrawiam

6. Data: 2010-06-06 08:15:38

Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

A jakie namierzyli koleżance stężenie kwasu moczowego we krwi?

--
Yozwig

7. Data: 2010-06-06 12:28:00

Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem, bo nie wiem jakim symbolem jest oznaczany kwas moczowy.
Majka

8. Data: 2010-06-06 12:30:52

Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już znalazłam. Kwas moczowy w normie, czyli 4,6 /2,4-5,7/

9. Data: 2010-06-08 19:44:34

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tradycja gada, że nogi bolą od nerek.
Może zmień wodę na nisko.zmineralizowaną, albo filtrowaną, albo moczopędną?
Medycy powinni wiedzieć.

Najlepsze sztuczne łzy
Krople do oczu dla alergika
usunięcie zęba = ropa?
Jednak istnieje takie cooe jak NIRWANA - ja przezylem ja w 1968 roku wraz z calym t?umem strajkujacych studentów
ciśnienie rozkurczowe