bol w klatce piersiowej

1. Data: 2004-11-30 09:17:39

Temat: bol w klatce piersiowej
Od: "roxana" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co moze byc przyczyna bolu w klatce piersiowej(po srodku),zwlaszcza jak sie
ruszam,nie jest to bol ciagly tylko pojawia sie nagle na moment,kilka razy
dziennie,tak jakbym miala jakis mocny ucisk na klatke..nie mam kaszlu..czasami
troche.nie mam pojecia co to moze byc,czy trzeba wybrac sie do lekarza czy
samo przejdzie..

2. Data: 2004-11-30 11:22:13

Temat: Re: bol w klatce piersiowej
Od: "Paulo Coelho" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

witam,

tu Cie nikt nie zdiagnozuje.
udaj sie jak najszybciej do kardiologa - to wazne.
zdrowko!

3. Data: 2004-11-30 20:15:47

Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

roxana <n...@o...pl> pisze:
> [...]
> klatke..nie mam kaszlu..czasami troche.nie mam pojecia co to moze
> byc,czy trzeba wybrac sie do lekarza czy samo przejdzie..

Może nerwobóle międzyżebrowe, może nie...
Do lekarza w sumie możnaby się wybrać...

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

4. Data: 2004-12-03 19:59:54

Od: "ela bedlińska" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ile masz lat? objawy wskazują na chorobę niedokrwienną serca nie bagatelizuj
obj. idź do lekarza! pozdrawiam ELIA piguła

anizokoria
rzepka ...niekrzepka
Krew pępowinowa
bóle mięśni