bol w plecach-poradzcie cos.

1. Data: 2003-09-18 19:42:52

Temat: bol w plecach-poradzcie cos.
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
tym razem zwracam sie w imieniu mojej siostry,do Was o porade w sprawie bolu
w plecach. Sprawa ma sie tak: dziewczyna 21lat, gdzies od roku odczuwa bol w
srodkowej czesci plecow lekko od kregoslupa po prawej stronie.Bole wystepuja
nieregularnie np. jest tydzien bez, a nastepne 2 tyg z bolem. Bol chwyta z
nienacka np. podnoszac cos z ziemi jest to raptowny bol tak jakby ktos
wkladal igle, lub jakby cos bylo wlozone w plecy i przeszkadzalo aby sie
wyprostowac; jak siedzi lub chodzi bol jest -z tym ze bez kucia; jak sie
polozy i sciagnie lopatki to bol ustepuje. Lekarz po przegladnieciu zdjecia
RTG stwierdzil, ze podejrzewa iz jest to choroba Szejermana (nie wiem jak
sie to pisze), nic nie zalecil, nie przepisal zednych lekow ani nie dal
zadnej konkretnej porady. Siostra jest zrozpaczona, nie wie gdzie sie
zwrocic z tym problemem bo nie raz silny bol przyprawia ja o placz, poza tym
martwi sie czy przypadkiem nie jest to powazna choroba, ktora aktualnie
nieleczona w przyszlosci moze przyniesc zagrozenie zycia.
Z gory dziekuje za zainteresowanie i porady.
Pozdrawiam
Magda