bol w podzebrzu - POMOCY !!!

1. Data: 2004-11-01 08:32:40

Temat: bol w podzebrzu - POMOCY !!!
Od: "D/\\G/\\" <p...@d...spamu> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problem.
Otoz od dluzszego czasu, kilku tygodni/miesiecy,
odczuwam bol w LEWYM podżebrzu przy dotyku,
w prawej jego czesci.
Zastanawialam sie co to moze byc, ale nie bylo to zbyt dokuczliwe,
wiec nie zglosilam sie do lekarza.
Ale dzisiaj obudzil mnie potworny bol w tym miejscu.
Nie moge chodzic, ruszac lewa reka, lezec na jakimkolwiek boku,
bo dolegliwosci sa naprawde dokuczliwe.
Najwygodniejsza pozycja, przy ktorej czuje sie lepiej jest lezenie
na plecach, na plaskim podlozu. Wtedy tylko czuje mniejszy bol przy
oddychaniu, przy wdechu.

Co to moze byc ?
Dzisiaj jest Swieto, zatem nie mowcie mi prosze, zebym poszla do lekarza :/,
prosze o jakies sugestie, czy to moze byc cos powaznego ?
Zastanawiajace jest, ze ten bol byl juz duzo wczesniej, przy samym dotyku
tego miejsca...

Pozdr

2. Data: 2004-11-01 11:07:15

Temat: Re: bol w podzebrzu - POMOCY !!!
Od: piotr <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 1 Nov 2004 09:32:40 +0100, na pl.sci.medycyna, D/\G/\ napisał(a):

> [...]
> w prawej jego czesci.
> Zastanawialam sie co to moze byc, ale nie bylo to zbyt dokuczliwe,
Jak bym słyszał moją szefową!
Jak poszła w końcu do lekarza to on /chyba?/ też się nie bardzo przejął tym
bo dał jej skierowanie na akupunkturę!.
A po 2 latach okazało się, że to była poważna choroba jelit.
Sprawdź to dokłanie i nie daj się zbyć za szybko, ale też nie martw się na
zapas, bo to może być byle co.

Penis - zwód 12,5, obwód 12 czy to kompleks ?
pytanie- hemoroidy i....
Apteka internetowa
Szczepienia - ospa prawdziwa
pyt. do farmaceuty