bole brzucha, plecow i refluks

1. Data: 2004-02-14 03:33:29

Temat: bole brzucha, plecow i refluks
Od: "KdH" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Jakies 2 lata temu zaczal mnie bardzo bolec brzuch, oraz zaczely sie
problemy ze zgaga. Poszedlem do lekarza, ten powiedzial ze jest to refluks,
przepisal leki i faktycznie pomagaja (martwi mnie tylko to ze do konca zycia
mam je brac) jezeli chodzi o brzuch stwierdzi ze to wzdecia i powiniennem
brac espumisan lub nospe. Na poczatku espumisan dziala super, niedawno
niestety przestal (4 kuleczki jednorazowo) nospa tez juz nie spelnia swojego
zadania, ale jakos z tym zyje. Naprawde duzy problem wystapil wczoraj a
praktycznie dzisiaj w nocy, a wiec mam grype, leze w lozku i sie lecze, ale
bol brzucha jest po prostu nie do wytrzymania, brzuch jest twardy i duzy,
boli mnie tez dolna czesc plecow (to juz mi sie zdazalo rano szczegolnie po
spaniu na kilku poduszkach??!!, ale espumisan oraz spanie bez poduszki
pomagalo). W tej chwili naprawde nie wiem co mam ze soba zrobic, bol jest
straszny, nie moge lezec (a mam ponad 39 goraczki) nie moge zasnac no i
pisze wlasnie na grupe z prosba o ratunek;)

Ps. Mam 23 lata i jestem facetem

Pozdrawiam

Ps. moze da sie kupic cos w aptece zebym mogl lezec w lozku? przy siedzeniu
tez boli ale tylko brzuch, plecy nie. jak stoje to oprocz duzego brzucha
wszystko jest w miare oka, bol ledwo odcczuwalny.

2. Data: 2004-02-14 09:03:24

Temat: Re: bole brzucha, plecow i refluks
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Feb 2004, KdH wrote:

> straszny, nie moge lezec (a mam ponad 39 goraczki) nie moge zasnac no i
> pisze wlasnie na grupe z prosba o ratunek;)

ratunku musisz jednak szukac u lekarza - nie da sie przez Internet
- przynajmniej tak mi sie wydaje

P.

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Odmrożenia/krążenie/j aki lekarz?
Powiedzcie co o tym myslicie...