bóle w klatce piersiowej

następny post »
From: "Smerf" <f...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: bóle w klatce piersiowej
Date: Thu, 20 Jun 2002 09:58:43 +0200
Sender: f...@p...onet.pl@pb206.opole.cvx.ppp.tpnet.pl

Wiem, że wyślecie mnie zaraz do lekarza, ale mimo wszystko i tak wolę
spytać.
Mam bóle w klatce piersiowej w okolicy serca, nie wiem czy jest to
spowodowane upadkiem na rowerze, który zdarzył mi się kilka dni temu, czy
może bólem serca. W zasadzie jeżeli byłoby to spowodowane upadkiem to
powinienem mieć siniaki?
Natomiast problemów z sercem nie miałem wcześniej, a te po prostu zdarzyły
się, czaem występują gdy podniosę lewą ręka, czasem gdy napnę klatkę, czasem
boli gdy po prostu ją uciskam.
Macie jakieś sugestie?

Oczywiście do lejkarza się wybiorę, ale niestety teraz natłok pracy więc tak
jakoś nie po drodze.

Dzięki
Smerf