bonzai

1. Data: 2000-08-06 16:44:04

Temat: bonzai
Od: "Engraf" <e...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
szukam wszystkich informacji na temat drzewek bonzai
jak to robic , z jakich roslin..............
wszystkich dobrych grupowiczow prosze o pomoc
:)

--
www.heron.com.pl/engraf
e...@h...com.pl

2. Data: 2000-08-10 08:57:07

Temat: Re: bonzai
Od: Tomasz Tołkacz <t...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Kiedys dawno temu był kurs uprawiania i pielegnacji bonzai w "Młody
Technik" taki chyba miesięcznik, ale naprawde nie mam pojecia gdzie
mozna go teraz dostac (szczegolnie archiwalne numery) moze jakis
antykwariat a moze poprostu ktos z grupowiczow posiada takowe

Zycze powodzenia

Tomek

3. Data: 2000-08-17 07:55:05

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.iko.pl i linki "Bonsai"

4. Data: 2000-08-17 11:55:43

Temat: Re: bonsai :)
Od: "Ryszard Tyfa" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeciez ostatnio wyszlo pare pozycji ksiazkowych, jest tez polska strona
(coprawda nie ma na niej jeszcze zbyt duzo) www.bonsai.com.pl

Pozdrawiam
Rysiek

Użytkownik Tomasz Tołkacz <t...@a...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...com.pl...

5. Data: 2000-10-24 18:41:24

Od: "Agnieszka Lipok" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie milosnika tej pieknej choc wymagajacej sztuki-bo tak nalezy
to nazwac. bonsai nie jest tak bardzo rozpowszechnione jak w swiecie no ale
dostep do informacji jest. widzialem ostatnio reklamowke znanej marki
samochodu z Fordem, Harisonem oczywiscie, w ktorej pokazano takze piekno
okazu bonsai. polecam strony: www.bonsai.pl, www.ogrodnik.pl ukazaly sie
takze swietne ksiazki o bonsai Harry Tomlinson'a "Bonsai" oraz "101
porad-bonsai''.
czekam na dalsze dyskusje

Sekwoja - gdzie kupic nasiona.
pomocy