boski język męża ikselki

111. Data: 2009-04-24 11:48:43

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> biedna grupa pastwiąca się nad nim w
> samoobronie????

Z tym pastwieniem się to trochę jednak przesadziłaś.
Jednak jest w tym więcej sensu, niż Ci się zdaje.

Ewa

112. Data: 2009-04-24 11:49:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Pilnujesz nie swojej łączki?

to łąka publiczna panienko.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

113. Data: 2009-04-24 11:52:11

Temat: Re: boski jezykme?a ikselki
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 13:43, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl>news:d9553888-21b2-423f-9af6-f472a
a...@m...googlegroups.com

> [...]
>
> Pogadajmy, gdy odstawisz opium psp :)

A po co? Nie mam innych nałogów prócz torebek... A ten akurat najmniej
kosztowny - 50 zł /mc :-)

114. Data: 2009-04-24 11:52:56

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 13:49, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> to łąka publiczna panienko.

Dlaczego tak przezywasz Vilar?

115. Data: 2009-04-24 11:53:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ja swoje _anal_izuję na bieżąco. Ale mówię _tylko_ za siebie.

Ja swoje też _analiżę_. ;)
I nie dzielę się.

Ewa

116. Data: 2009-04-24 11:57:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> A reszta to fajna zabawa, jakkolwiek by to cynicznie nie zabrzmiało. :)

Może faktycznie, fajna to była zabawa dopóki obecność XL nie stała się
zbyt, powiedzmy, namacalna. Z internetowym bytem można się pobawić.

Ewa

117. Data: 2009-04-24 11:57:48

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>

[...]
> To wszystko nie większego znacznia ponad swojego rodzaju rozrywkę na
> grupie. Trudno mi było znieść tylko szantażowanie osób i wywalanie na
> grupie powierzonych jej w dobrej wierze informacji. To jest zwyczajnie
> podłe.
> A reszta to fajna zabawa, jakkolwiek by to cynicznie nie zabrzmiało.
> :)

no nie wiem, trochę nudnawe to na dłuższą metę

a poza tym, nie wiem jak ty, ale ja ciągle nie mam pewności, czy tam po
drugiej stronie siedzi osoba bardziej zła, czy bardziej zaburzona

saulo

118. Data: 2009-04-24 12:00:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> drugiej stronie siedzi osoba bardziej zła, czy bardziej zaburzona

A co rozumiesz pod pojęciem osoba zła??

Ewa

119. Data: 2009-04-24 12:01:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Dlaczego tak przezywasz Vilar?

a tam, nie chce mi się teraz chrupać

120. Data: 2009-04-24 12:06:00

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 13:48, michał <6...@g...pl> wrote:
> [...]
> grupie. Trudno mi było znieść tylko szantażowanie osób i wywalanie na
> grupie powierzonych jej w dobrej wierze informacji. To jest zwyczajnie

No to zadam Ci pytanie pod wlos.
Dlaczego podle?

Bo przyjelismy, ze TAK SIE NIE ROBI.

Kto powiedzial, ze tak sie nie robi?
Zostalo to ustalone wspolnym wysilkiem ludzi, i przekazywane w formie
zasad kultury zachowania i wspolzycia w stadzie, a takze, ogolnie
mowiac, pakietu memow, kolejnym pokoleniom.

A kto powiedzial, ze NIE WOLNO robic inaczej?

No wlasnie.

W ostatecznym rozrachunku decyzje WOLNO, NIE WOLNO, podejmuje
prowokator, bo to jemu potrzebne sa efekty, rezultaty prowokacji.

A my sobie mozemy do upadlego uwazac, ze nie wypada, albo ze to bylo
nie fair, czy, jak piszesz, zwyczajnie podle.

> A reszta to fajna zabawa, jakkolwiek by to cynicznie nie zabrzmiało. :)

Z przytupem, piorkiem w, a takze w rozowych szpilkach na obcasie 24cm.
:)

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...