boski język męża ikselki

201. Data: 2009-04-24 18:41:05

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Nie wyklucza, bo nie stanowi dla mnie oceny danej osoby. Może być ładny i
> miły, może być brzydki i miły, może być ładny i durny, a nawet brzydki i
> durny.
> Wygląd nie ma wpływu na ocenę osoby. A jakby wszyscy byli ładni i mili, to
> chyba by było jeszcze bardziej sympatycznie? :)

No. Z Tobą się mogę spotkać.

Qra

202. Data: 2009-04-24 18:43:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie cbnet <c...@n...pl> tak oto plecie:

> Jakie znowu tipsy?

Np. akrylowe.

Qra

203. Data: 2009-04-24 19:02:58

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Za długo żyję na tym świecie i za dużo widziałem żeby ulegać zbiorowej
> opinii chociażby w temacie komunizm..
Ja nie pisalam tylko o komunizmie... Ale jakos nie dziwi mnie, ze akurat
znowu o tym wspominasz.

> Kogo niby bym miał słuchać na ten temat - globa? Bazylego4?
No coz... Widze, ze niektorzy swiata poza grupami dyskusyjnymi nie
zauwazaja...
Bardzo plytko na to wszystko patrzysz...

> Przecież ich wiedza na ten temat jest tylko książkowa.. I co gorsze
> strasznie jednostronna..

A to juz _tylko_ Twoje zdanie. I nikt nie powiedzial, ze sluszne...

Pozdrawiam,
F.

204. Data: 2009-04-24 19:26:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> czytelnymi absurdami. Choćby ostatnie Jadrysa zachwyty nad inteligencją
> i kulturalnycm zachowaniem Ikselki

Nie wiem, co powoduje Jądrysiem, ale wiem, że XL jest bardzo wrażliwa na
punkcie inteligencji. Wystarczy ją połechtać w tym miejscu i jest w
stanie wiele "wybaczyć" lub przemilczeć. Pamiętasz, jak ja (NB chyba
jako pierwsza na tej grupie) nazwałam ją inteligentną, czym zasłużyłam
sobie na Twój - i nie tylko Twój - śmiech? Od tamtej pory jakoś między
mną a XL zaczęło się lepiej "układać". To jest jakiś na nią sposób -
dostrzec i docenić jej niewątpliwe zalety - żeby choć trochę ją
zmiękczyć w tych betonowych poglądach. Jednak trzeba być wtedy czujnym
cały czas, bo XL jest typem "daj palec, weźmie rękę" - dostrzeżesz część
racji w jej poglądach, od razu pomyśli, że jest Twoim duchowym
przewodnikiem. Kompletnie zdaje się nie dostrzegać granic i odrębności
drugiej osoby.

Ewa

205. Data: 2009-04-24 19:38:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ot, niestety powaga, takie jest życie i nic na to nie poradzisz :)

Bardzo ładna tyrada. :)

Ewa

206. Data: 2009-04-24 20:27:46

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> Zakładam taką ewentualność, że niestety faktycznie na co dzień często
> spotyka(ła) się z zawiścią, zazdrością innych, np. miała pecha do
> ludzi, może i cierpiała z tego powodu. Jak pisała - otarła się o
> depresję, może jakoś źle sobie z nią poradziła i teraz takie kwiatki
> są konsekwencją?

Tak, pewnie coś takiego między innymi.

Oprócz tego na pewno na zdrowie nie wyszło jej aspirowanie do
arystokratyczności (w zerowym pokoleniu niestety chyba zbyt trudne),
usztywnianie się katolicyzmem, usztywnianie się poglądami męża.

Saulo

207. Data: 2009-04-24 20:54:14

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> [...]
> zauwazaja...
> Bardzo plytko na to wszystko patrzysz...

> A to juz _tylko_ Twoje zdanie. I nikt nie powiedzial, ze sluszne...

A tak konkretnie możesz powiedzieć o co Ci chodzi? Nic a nic z
powyższego nie rozumiem.. Jeżeli coś nie tak ze mną to postaw konkretne
zarzuty.. :-(

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

208. Data: 2009-04-24 20:58:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Oprócz tego na pewno na zdrowie nie wyszło jej aspirowanie do
> arystokratyczności (w zerowym pokoleniu niestety chyba zbyt trudne),
> usztywnianie się katolicyzmem, usztywnianie się poglądami męża.

Kto wie, czy czasem właśnie to aspirowanie do wyższych sfer nie
spowodowało tego katolickiego usztywnienia? Pisała, że ochrzciła się w
wieku już dorosłym (o ile dobrze zrozumiałam), i pewnie miało to związek
m.in. z zamążpójściem. Może chciała udowodnić sobie i światu, że jest
taka, jaka być powinna, i że zasługuje na ten podwyższony stan? No i już
jej tak zostało do dziś. ;)

BTW Czy Ty czasem nie masz dziś urodzin? ;)
No to jeszcze zdążyłam. Najlepszego!

Ewa

209. Data: 2009-04-24 21:01:24

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Czyli nie wierzysz w moje słowa, że jest piękna, mądra i delikatna?
>
> Qra, przykro mi

Ależ wierzę...

210. Data: 2009-04-24 21:04:23

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> część racji w jej poglądach, od razu pomyśli, że jest Twoim duchowym
> przewodnikiem. Kompletnie zdaje się nie dostrzegać granic i odrębności

To już jej nie nazywasz inteligentną?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...