boski język męża ikselki

251. Data: 2009-04-26 10:16:09

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a może po prostu jednak to było zbyt wiele dla niej?

Nie róbcie sobie nadziei, a jej niepotrzebnej satysfakcji po powrocie.
Przecież podawała jakiś swój rozkład jazdy niedawno - najpierw
Łagiewniki, a potem Kraków czy coś tam - nie pamiętam dokładnie, ale
pewnie google pamiętają.

Ewa

252. Data: 2009-04-26 10:57:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> [...]
> Przecież podawała jakiś swój rozkład jazdy niedawno - najpierw Łagiewniki,
> a potem Kraków czy coś tam - nie pamiętam dokładnie, ale pewnie google

Jakiś by grafik ułożyć czy co...

253. Data: 2009-04-26 10:59:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Właśnie dlatego chciałam się założyć ;)

Nie mogę odpowiedzieć teraz, bo miałaby miejsce kolejna aluzja, co by
stanowiło z kolei podstawę do przegrania zakładu, którego nie było.

Qra

254. Data: 2009-04-26 11:35:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Jakiś by grafik ułożyć czy co...

Dyżurów dla tęskniących? To ja proszę o urlop. ;)

Ewa

255. Data: 2009-04-27 15:13:59

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 13:48, michał <6...@g...pl> wrote:

> To wszystko nie większego znacznia ponad swojego rodzaju rozrywkę na
> grupie. Trudno mi było znieść tylko szantażowanie osób i wywalanie na
> grupie powierzonych jej w dobrej wierze informacji. To jest zwyczajnie
> podłe.

Wywalanie jakich "powierzonych informacji" - ty padalcze?

256. Data: 2009-04-27 15:14:58

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 13:57, medea <e...@p...fm> wrote:

> Może faktycznie, fajna to była zabawa dopóki obecność XL nie stała się
> zbyt, powiedzmy, namacalna.

Wreszcie się przyznajesz... jest takie powiedzenie "macać wzrokiem".

257. Data: 2009-04-27 15:15:51

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 14:00, medea <e...@p...fm> wrote:

> A co rozumiesz pod pojęciem osoba zła??
>
> Ewa

Taka, na którą jest zły :-DDDDDDDDDDDDDDDDD
A zaburzona - to ta, na którą jest oburzony...

258. Data: 2009-04-27 15:16:54

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 14:12, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> To Cię jakoś obraża czy nie wiem, ujmę na honorze Ci robi? To też
> seks, tylko w pojedynkę :P

Hmmm, ostatnio był żydowski film o braniu ślubu z samą sobą... To
zapewne też jakiś ślub...

259. Data: 2009-04-27 15:17:33

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 14:17, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Popołudniowy seks to nie są (tak sądziłam do tej pory) wyżyny udanego
> pożycia w związku. To jest całkiem normalna rzecz. Nienormalne jest IMO,
> kiedy się człowiek po porcji dobrego seksu czuje zmuszony, żeby się
> podzielić tego typu informacją z innymi ludźmi. A Tobie się to dosyć
> regularnie zdarza.

Regularnie? - to chyba dobrze?
:-DDD

260. Data: 2009-04-27 15:18:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Hmmm, ostatnio był żydowski film o braniu ślubu z samą sobą...
> To zapewne też jakiś ślub...

To nie jest odpowiedź na moje pytanie.

--
Pozdrawiam - Aicha

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...