boski język męża ikselki

281. Data: 2009-04-27 17:23:52

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 22:30, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> A to Michał wymachiwał gdzieś swoją inteligencją?

Tak - kiedys chciał mi nią dać w zeby...

282. Data: 2009-04-27 17:25:06

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 23:23, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> A propos brylantów, XL sobie chyba odwyk zrobiła,

Od brylantów???????????? - w życiu!

> bo coś się nie chce
> ustosunkować. A może stosunkuje się cały czas tylko w innym towarzystwie.

Tylko w południe.

283. Data: 2009-04-27 17:26:45

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Kwi, 00:20, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:
> (...)Materiał badawczy na pracę profesorską : Wpływ
> szlacheckich korzeni, na obniżenie samooceny pospólstwa, nie robiącego
> weków.

Jednego. Szlacheckiego. Korzenia.

284. Data: 2009-04-27 17:32:06

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Kwi, 10:49, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Założymy się? :P
> Czas: do 1 maja.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Falstart.

285. Data: 2009-04-27 17:33:29

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Kwi, 12:06, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Czy muszę udzielić odpowiedzi teraz?

Każda qra musi pogrzebać (kury należą do grzebiących, każdy chyba to
wie?), żeby odpowiedzieć...

286. Data: 2009-04-27 17:34:29

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 23:45, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Na 120 postów tylko 2 aluzje do XL... nie jest źle ;)
> (znaczy, dopiero 1/3 przeczytałam :D)

Podesłać ci kalkulator najnowszej generacji? - tylko nie pomyl z
wibratorem... Tam ułamki są, nie uszczelki...

287. Data: 2009-04-27 17:35:44

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Kwi, 12:57, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Jakiś by grafik ułożyć czy co...

Chyba trzeba: w długi weekend lecę do Londka po herbatę - własnie mi
się skończyła...

288. Data: 2009-04-27 17:36:28

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl>
n.googlegroups.com

[...]
> Każda qra musi pogrzebać (kury należą do grzebiących, każdy chyba to
> wie?), żeby odpowiedzieć...

śmiało, co jeszcze kojarzy ci się z kurami, wyrzuć to z siebie w jednym
miejscu ;)

(co popijasz?)

saulo

289. Data: 2009-04-27 17:36:47

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Kwi, 13:35, medea <e...@p...fm> wrote:

> Dyżurów dla tęskniących? To ja proszę o urlop. ;)

Sama sobie udziel; musisz prosić? - jak w restauracji: zapłać własną
kartą :-D

290. Data: 2009-04-27 17:37:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Wreszcie się przyznajesz... jest takie powiedzenie "macać wzrokiem".

Owszem, przyglądam się ludziom, ale nie według tego klucza, który
próbujesz mi tu wmówić.

Poza tym - jak zwykle wypaczyłaś sens, manipulantko.

Ewa

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...