boski język męża ikselki

311. Data: 2009-04-27 19:10:09

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
news:gt508v$18t$4@nemesis.news.neostrada.pl

[...]
> OMG Liptona już w PL nie sprzedają?

Niedouczona kobieto.
Polski Lipton a zachodni Lipton to dwie różne rzeczy.

(Zresztą Lipton faktycznie jest okropny).

Saulo

312. Data: 2009-04-27 19:11:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> No to nudno tam u Was. Spróbuj o zmierzchu na rozgrzanym piecu.

Na cztery fajerki :)

> Jest ryzyko jest zabawa:)

Abecadło z pieca spadło...

--
Pozdrawiam - Aicha

313. Data: 2009-04-27 19:16:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Niedouczona kobieto.
> Polski Lipton a zachodni Lipton to dwie różne rzeczy.

A w ogóle to tylko Yorkshire!

> (Zresztą Lipton faktycznie jest okropny).

Niestety Ahmada rzadko w pracy kupują.

--
Pozdrawiam - Aicha

314. Data: 2009-04-27 19:17:30

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
>
> [...]
>
> Niedouczona kobieto.
> Polski Lipton a zachodni Lipton to dwie różne rzeczy.
>
> (Zresztą Lipton faktycznie jest okropny).

A ironię Waść znasz?
Miałam kiedyś babę w pracy, co na propozycję poczęstowania jej Sagą,a
chciała owocowej herbaty (pigwa z różą czy coś w tym guście)
odpowiedziała, że ona pije tylko herbatę wysokiego gatunku np. Liptona ;)

--

Paulinka

315. Data: 2009-04-27 19:18:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Falstart.

Ejaculatio praecox czy uwiąd tą razą? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

316. Data: 2009-04-27 19:19:17

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>

> A w ogóle to tylko Yorkshire!

> Niestety Ahmada rzadko w pracy kupują.

Ano, ano. Dilmę tyż.

Sau

317. Data: 2009-04-27 19:19:55

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

[...]
> A ironię Waść znasz?

Jakasik nieczytelna była.

> [...]
> chciała owocowej herbaty (pigwa z różą czy coś w tym guście)
> odpowiedziała, że ona pije tylko herbatę wysokiego gatunku np.

:)

S.

318. Data: 2009-04-27 19:21:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> [...]
> chciała owocowej herbaty (pigwa z różą czy coś w tym guście)
> odpowiedziała, że ona pije tylko herbatę wysokiego gatunku np. Liptona ;)

Ale jakiegokolwiek czy tylko tego z Londka?

Qra

319. Data: 2009-04-27 19:25:30

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Ale jakiegokolwiek czy tylko tego z Londka?

Nic nie mówiła, że ma być zbierana ta herbata prosto z pól i na miejscu
suszona, więc może z Londka też by mogła być.

--

Paulinka

320. Data: 2009-04-27 19:26:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Ale jakiegokolwiek czy tylko tego z Londka?

Tiatam. Z Usiech - czarna o właściwościch zielonej. Czysta magia :D

--
Pozdrawiam - Aicha

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...