boski język męża ikselki

321. Data: 2009-04-27 19:41:11

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Tiatam. Z Usiech - czarna o właściwościch zielonej. Czysta magia :D

A przy okazji jeszcze jakby czyściła jak czerwona. Magia bardzo czysta.

Qra

322. Data: 2009-04-27 20:44:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Miałam kiedyś babę w pracy, co na propozycję poczęstowania jej Sagą,a
> chciała owocowej herbaty (pigwa z różą czy coś w tym guście)
> odpowiedziała, że ona pije tylko herbatę wysokiego gatunku np. Liptona ;)

A czy to czasem nie ten sam koncern?

Ewa

323. Data: 2009-04-27 20:45:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Niestety Ahmada rzadko w pracy kupują.

Ahmad rulez!

Ewa, z filiżanką zielonej jaśminowej :)

324. Data: 2009-04-27 20:46:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> A czy to czasem nie ten sam koncern?

Unilevel ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

325. Data: 2009-04-27 20:52:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A czy to czasem nie ten sam koncern?

Ja sie nie znam, miłośniczką herbaty nie jestem. Znani mi miłośnicy
herbaty mają imbryczki, chodzą po specjalistycznych sklepach, żeby w
domu zaparzyć, marudzą w kawiarniach co im podano.., to z mojego
doświadczenia.
--

Paulinka

326. Data: 2009-04-27 21:00:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ja sie nie znam, miłośniczką herbaty nie jestem. Znani mi miłośnicy
> herbaty mają imbryczki

Ja też mam dwa dzbanki. :)

> chodzą po specjalistycznych sklepach, żeby w

Te sklepy to wyciągacze kasy przeważnie. Mi wystarczy ahmad.
Nie muszę nawet do Londka latać. ;)

Ewa

327. Data: 2009-04-27 21:28:38

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> I słuszna ta emotka. Ekshibicjonizm psychiczny jak najbardziej jest
> dewiacją.

> "Reakcja ofiary ma dla dewianta ogromne znaczenie. Zastraszenie,
> zainteresowanie i zawstydzenie sprawiają mu dużą rozkosz, natomiast
> reakcja obojętna budzi rozczarowanie."

O, no to nie jestem stuprocentową ofiarą Ikselki. :)

michał

328. Data: 2009-04-27 21:30:17

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał w wiadomości:

> Kto tu niby jest ofiarą a kto dewiantem?

To zagadka dla inteligentnych. Spróbuj dobrze wypaść!

michał

329. Data: 2009-04-27 21:34:53

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 19:59, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Wątły coś ten korzeń.

Raz, a dobrze - wystarczy.

Ty lubisz elektryczne trzmiele - osiem razy po dwa razy, cztery razy
raz po raz...

330. Data: 2009-04-27 21:36:16

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 20:04, jadrys <C...@o...pl> wrote:

> Kto tu niby jest ofiarą a kto dewiantem?

Ona tak zamiennie - zależnie od bieżącej koniunkturki ;-PPP

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...