boski język męża ikselki

351. Data: 2009-04-27 22:59:55

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 00:15, michał <6...@g...pl> wrote:

> To po cholerę Ci kolorowy telewizor?

Nie przeszkadza, skoro już jest kolorowy - czarnobiały trudno kupić,
więc sobie radze inaczej:
http://tinyurl.com/dfg4vs
:->

352. Data: 2009-04-27 23:01:47

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 00:25, michał <6...@g...pl> wrote:

> Ja wiem? Krzywdy ludziom nie robię... Może i prawda.

Znowu kłamiesz - wiec odpowiedz, wskaż, gdzie i co "powierzone
wywaliłam na grupie".

> Ale ale, jestem pod
> ochroną!

Z racji wieku, płci czy zawodu?
:->

353. Data: 2009-04-27 23:58:19

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przeszkadza, skoro już jest kolorowy - czarnobiały trudno kupić,
> więc sobie radze inaczej:
> http://tinyurl.com/dfg4vs
> :->

Zmień PAL na SECAM w odbiorniku, nie będziesz musiała używać brylantów.

michał

354. Data: 2009-04-28 00:01:48

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu kłamiesz - wiec odpowiedz, wskaż, gdzie i co "powierzone
> wywaliłam na grupie".

Trudno. A jeśli nawet, to wolno mi kłamać.

Gatunku.

michał

355. Data: 2009-04-28 06:36:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie i...@g...pl <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A czy to jedna qra jest na świecie??? Musisz wszystko tak do siebie?

Zwłaszcza niektóre hm... rzeczy...

Qra

356. Data: 2009-04-28 07:28:48

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl>
.googlegroups.com

[...]
> Staram się opanowywać pewne odruchy fizjologiczne w towarzystwie i sam
> na sam. Nie zdarzyła mi się wpadka.

I tak ze wszystkim.

Saulo

357. Data: 2009-04-28 07:39:12

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>

> Użytkownik <i...@g...pl>
.googlegroups.com

> [...]
>
> I tak ze wszystkim.

W realu, w realu.

Saulo

358. Data: 2009-04-28 08:10:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Wszystkie zawarte są w bieli - nie wiesz?

Wiem, wiem, a Ty jak soczewka - skupiasz wszystko na sobie. :)

Ewa

359. Data: 2009-04-28 08:12:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> na sam. Nie zdarzyła mi się wpadka.

No patrz, a tu Ci się zdarza co i rusz.

Pierwszy człowiek, który twierdzi...
...że nie pierdzi - XL

:)
Ewa

360. Data: 2009-04-28 12:36:50

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 00:09, michał <6...@g...pl> wrote:

> Nawet mi się udało wtedy. Efekty trwają do teraz. :)

Efekty twojego wymachiwania raczej marne - zęby mocne mam. Najlepiej
to widać, gdy ktoś cienką inteligencją przed nimi macha.

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...