brak murarek

następny post »
From: Fiora <f...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: brak murarek
Date: Thu, 10 May 2018 22:38:06 +0200

Od ładnych paru lat mam w ogrodzie (działki...)
stanowisko, czyli pieńki z otworami,dla murarek.
przez parę lat było ich sporo, w zeszłym roku nieliczne
a w tym wcale...
Dlaczego, co się mogło stać?
działki spokojne w pobliżu lasu, nie w mieście..
więc nic nie rozumiem
poproszę o pomoc, bo bardzo się z nich cieszyłam,
jestem córka pszczelarza , więc także sentymentalnie...
pomocy !!
Fiora