brązowawe robaczki w mące

31. Data: 2007-02-11 09:01:06

Temat: Re: brązowawe robaczki w mące
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hau hau" <b...@t...pl> wrote in message
news:eqml4k$69v$1@atlantis.news.tpi.pl...

Skąd wiesz, ze poroniony?
Mam inne informacje
Że jest bardzo udany
Inaczej byłby już u mnie...

32. Data: 2007-02-11 09:25:33

Od: "Hau hau" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:eqmm1q$99s$1@atlantis.news.tpi.pl...

> "Hau hau" <b...@t...pl> wrote in message
> news:eqml4k$69v$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Skąd wiesz, ze poroniony?
> Mam inne informacje
> Że jest bardzo udany
> Inaczej byłby już u mnie...

Marzysz? Tak myślę....
A o twoim bobas nic nie wiem,
Tylko dalej się dziwie! i bardzo się dziwie, Ty tatuś nie mozez jego
znaleźć.,
Albo jesteś poroniony, "albo tak bardzo głupi,"
Który tylko płacze w rękaw, i pisze [bzdety] bajki na psciepie, jaki z
ciebie ogier. a może to tylko wapienny sen
Dzisiaj przy nowoczesnej technice, znalezienie tej twoje [ala] Yli,
To żaden problem.
Są pewne instytucje państwowe i prywatne, które nawet diabla z pod ziemi
znajda.
Tylko czy ta twoja [ala] Yla nie jest taka???? Jak pewna Anetka,
Która siadła na pile tarczowa zbudowana z kutasów,
Dlatego do tego czasu nie wie, który kutas ja ugryzł.....
Pomyśl Jezry, już nie będę się nabijał z ciebie,
Zarazem? Żal mi ciebie...ale wiek i cos jeszcze robi swoje...

Hau hau...Powtarzam pisanie pierdol o twoim szukaniu, "Jest tylko bajka."
Jeśli masz jej zdjęcie, pewna instytucja znajdzie w ciągu dwóch dni.....

33. Data: 2007-02-11 10:08:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli masz jej zdjęcie, pewna instytucja znajdzie w ciągu dwóch dni.....

Nie mam kasy na wydatki, tzn kieruję na inne zadania, dziecko, jak jest -
nie ucieknie - jeszcze z pół roku zanim zacznie chodzic na własnych nogach.
A te inne zadania - gdy znajde bedzie potrzeba znacznie wiecej kasy na nową
rodzinę.
Nie pouczaj mnie - wychowałem więcej dzieci niz ty...

34. Data: 2007-02-11 10:26:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hau hau" <b...@t...pl> wrote in message

He..he, a po za tym jeszcze trochę i weryfikacja będzie pełna - mój mi powie
"tata", nie mój będzie mnie przekonywał do "tate"...

35. Data: 2007-02-19 12:47:23

Od: Chino Valdez <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BBjk napisał:

> Imho mączlik młynarek (Tenebrio molitor), a ściślej nie żuczek, a jego
> larwy, "znane jako 'robaki mączne', żyją w starej mące, otrębach,
> odpadkach i produktach mącznych" (cyt.: Świat zwierząt)
>
> http://www.insectes.org/base/tbl_elevage/00/00/00/25
/principale_1.jpg

Bueeee..
Od razu sobie przypomniałem karpatkę z torebki pewnej "markowej"
firmy.... na "G".
Nigdy więcej nie wezmę jakiegokolwiek ich produktu do dzioba.
Nie będą mi sie "usy tsensły".

36. Data: 2007-02-19 12:48:34

Od: Chino Valdez <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chairon napisał:

/principale_1.jpg

> Nie, te robaki mają jakieś 3 mm długości. Mają jakby pancerzyk i są
> ciemnobrązowe. Nie przypominają w żadnym wypadku larw. Nic pełzającego. To
> jakby malutkie żuczki.

No nie! Co mnie podkusiło, żeby klikać w ten wątek?

37. Data: 2007-02-19 14:20:49

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Chino Valdez napisał(a):

>>> http://www.insectes.org/base/tbl_elevage/00/00/00/25
/principale_1.jpg

> No nie! Co mnie podkusiło, żeby klikać w ten wątek?

Wołek zbożowy?

Albo coś sobie tam wybierz ;)
http://e-sieminska.webpark.pl/mlyn.html

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

Bluzgacz PO KOZACKU
Żeń-szeń
Poswiec chwile studentowi. [SPAM?]