brązowe kwiaty cięte

1. Data: 2005-07-02 18:32:34

Temat: brązowe kwiaty cięte
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Odzywam się tutaj pierwszy raz. Zasadniczo nie znam się na kwiatach poza
tym, że czasami kupuję je dla kogoś np. na imieniny.
Teraz mam problem. Chciałabym zrobić sobie bukiet ślubny z brązowych
kwiatów.
Czy ktoś z Was zna może nazwy kwiatów, które występują w kolorze brązowym?
Póki co znalazłam kalie w tym kolorze.
Ale czy są jeszcze inne takie kwiaty?

Pozdrawiam serdecznie i czekam na wszelakie sugestie.
Dzięki.
Barbara.

2. Data: 2005-07-02 19:18:06

Temat: Re: brązowe kwiaty cięte
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kwiatów.
> Czy ktoś z Was zna może nazwy kwiatów, które występują w kolorze brązowym?

Pogadaj z kwiaciarką, może spróbuje zabarwić białe np. róże na brązowo farbką.
Na czarno się udaje.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-07-03 02:38:39

Od: "katarzynams" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote in message
> Czy ktoś z Was zna może nazwy kwiatów, które występują w kolorze brązowym?
> <
sa brazowe roze, w bardzo ladnym cieplym kolorze, niestety nie pamietam
nazwy odmiany i nie wiem czy w Polsce dostepne, ale moze w kwiaciarni beda
wiedziec.
katarzyna

4. Data: 2005-07-03 06:13:41

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pogadaj z kwiaciarką, może spróbuje zabarwić białe np. róże na brązowo
> farbką.
> Na czarno się udaje.
> Pozdrawiam, Basia.

Wolałabym jednak uniknąć barwionych kwiatów, bo boję się, że poplamię
suknię.
Ale dzięki serdeczne za pomysł. Ostatecznie pewnie tak zrobię.

Pozdrawiam.
Barbara.

5. Data: 2005-07-03 06:15:36

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nazwy odmiany i nie wiem czy w Polsce dostepne, ale moze w kwiaciarni beda

Szkoda, że nie pamiętasz nazwy :-( Dotychczas w każdej kwiaciarni
twierdzili, że są wszelakie odmiany pomarańczowych, czy herbacianych
(oczywiście podawali rózne nazwy), a nikt nie znał brązowych.
Dzięki bardzo.
Pozdrawiam.
Barbara.

6. Data: 2005-07-03 09:36:44

Od: "katarzynams" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda, że nie pamiętasz nazwy :-( <

poszukiwania daly nastepujace rezultaty: Ian Thorpe i Leonidas. Te, ktore
widzialam w rzeczywistosci to chyba Leonidas.
katarzyna

7. Data: 2005-07-03 10:12:00

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:da6mk3$8ob$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
> kwiatów.
> Czy ktoś z Was zna może nazwy kwiatów, które występują w kolorze brązowym?

Witaj,
Poszukaj wśród storczyków. Znajdziesz nie tylko brązowe Paphiopedilum, ale
także różne krzyżówki wśród oncidiowatych w tym kolorze. Brązowe płatki mają
niektóre Stanhopee, Cambrie czy też np. Encyclia purpurea i jest bardzo
trwała. Myślę, że zamówienie np. w OBI takich brązowych storczyków nie
powinno nastręczać większych problemów.

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2005-07-03 10:25:20

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukiwania daly nastepujace rezultaty: Ian Thorpe i Leonidas. Te,
> ktore widzialam w rzeczywistosci to chyba Leonidas.
> katarzyna

Dzięki serdeczne.
Pozdrawiam
Barbara

9. Data: 2005-07-03 10:26:09

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niektóre Stanhopee, Cambrie czy też np. Encyclia purpurea i jest bardzo
> trwała. Myślę, że zamówienie np. w OBI takich brązowych storczyków nie

Dziękuję za pomoc. Zaraz wstukam w googlu i zobaczę, które najbardziej będą
pasowały do mojej sukni.
Pozdrawiam serdecznie.
Barbara.

10. Data: 2005-07-03 21:55:53

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał(a):

> Dziękuję za pomoc. Zaraz wstukam w googlu i zobaczę, które najbardziej
będą
> pasowały do mojej sukni.
> Pozdrawiam serdecznie.
> Barbara.

Nie brąz, nigdy, kup raczej beżowe.
pozdr. Jerzy

Brak koncepcji - purpurowe na wrzosowisko :(
Daphne
Plamy na rododendronie
Dwa piękne
Zakupy przez internet...