brązowe lustro w malym pomieszczeniu

1. Data: 2004-11-29 19:46:40

Temat: brązowe lustro w malym pomieszczeniu
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zastanawiam sie nad zrobieniem szafy typu komandor z brazowym
lustrem.. pomieszczenie to przedpokoj, jest niewielkie (przed odliczeniem
szafy to 6m kw), i nie ma okien ;-)
Kilka osob powiedzialo mi, ze brazowe lustro na drzwiach szafy
bedzie zle wygladalo - jeszcze bardziej zmniejszy optycznie pomieszczenie
i po prostu sie nie nadaje.
Co o tym sadzicie? Warto pchac sie w brazowe lustro, czy lepiej
pozostac przy tzw. srebrnym?

Sierp

1. Data: 2004-11-29 21:11:41

Temat: Re: brązowe lustro w malym pomieszczeniu
Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
> [...]
> i po prostu sie nie nadaje.
> Co o tym sadzicie? Warto pchac sie w brazowe lustro, czy lepiej

jestem za srebrnym, mam oba.

1. Data: 2004-11-30 10:13:33

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> wrote in message

> Co o tym sadzicie? Warto pchac sie w brazowe lustro, czy lepiej
> pozostac przy tzw. srebrnym?

Brązowe lustro efektownie wygląda tylko na początku, potem już głównie
wkurza.

J.

1. Data: 2004-12-01 10:38:11

Od: slimaczek <s...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> Brązowe lustro efektownie wygląda tylko na początku, potem już głównie
> wkurza.

Ale dlaczego wkurza? Dlaczego brązowe lustro bardziej pomniejsza
pomieszczenie niż srebrne? A co z grafitowym - też pomniejsza?

Bo nie wiem, na jakie się zdecydować.

Pozdrawiam
slimaczek

1. Data: 2004-12-01 10:41:55

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slimaczek" <s...@s...interia.pl> wrote in message

> Ale dlaczego wkurza?

Lustro w takim miejscu oprócz ozdoby ma chyba tez pełnic rolę
użytkową, a tu lustra inne niż neutralne po prostu fałszują obraz.

J.

1. Data: 2004-12-01 10:44:54

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cok75k$6pm$1@news.mch.sbs.de...
> [...]lustra inne niż neutralne po prostu fałszują obraz.

Poza tym kolorowe "zabiera" światło i mimo, że w pomieszczeniu jest całkiem
jasno, sprawia wrażenie półmroku. Dyskomfort taki. Jak już kolorowe, to w
dużej, dobrze oświetlonej przestrzeni albo jakieś niewielkie elementy o
funkcji czysto dekoracyjnej.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-12-05 10:23:12

Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> zastanawiam sie nad zrobieniem szafy typu komandor z brazowym
> lustrem.. pomieszczenie to przedpokoj, jest niewielkie (przed odliczeniem

W kibelku mam jednak spore brązowe i jest ok. Ubikacja jest mała ale b.
jasna (jasne .sciany, jasne kafelki na podłodze, jasne oświetlenie) (cała
szafa jest 2-drzwiowa; 1 drzwi biale, 2 brązowe właśnie). Wygląda to b.
fajnie, moim zdaniem, ale lustro w Wc słuzy tylko do optycznego powiększenia
pomieszczenia (lustro jest tak ustawione, że nie widzimy siebie jak siedzimy
na kibelku :)).
Do przedpokoju wybralam jednak srebrne bo chcę wiedzieć jak naprawdę
wyglądam! (w brązowym wyglada się lepiej,nie widać krostek na twarzy itp.)no
i jednak rozświeltla ciemny przedpokój.
Teraz Komadnor ma nowe profile aluminiowe (takie szerokie, Lazur chyba) i te
srebrne lustra plus te szerokie profile b. ładnie sie komponują.

pozdrawiam

u.

AGED AG 101KXS50
rachunki za prąd
Kupilem nawilzacz i jest jeszcze duszniej. Prosba o wyjasnienie
pl.rec.budowanie
pytanie o piec 2-funkcyjny - czy on się aby nie popsuł?