brodawczak pecherza moczowego

następny post »
From: tomek p <laibach@won_spam.vega.umcs.lublin.pl.org>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: brodawczak pecherza moczowego
Date: Mon, 21 Jul 2003 09:14:35 +0200

Witam,
Czas jakis temu u mojego ojca stwierdzono brodawczaka pecherza moczowego
(tumores vesicae urinariare rec.). Usnieto go stosujac zabieg
elektrokoagulacji. Niestety, mniej wiecej co pol roku guzy sie odnawiaja
i zabieg musi byc powtarzany.
Moje pytania są takie: na ile jest to niebezpieczna choroba? czy to jest
rak? Moze sa jakies lepsze sposoby leczenia tego niz wspomniana
elektrokoagulacja? Znacie moze jakies bardzo dobre osrodki medyczne
leczace tego typu choroby? Bo ojciec leczy sie w szpitalu w niewielkim
miasteczku, nie wiem czy nie powinien udac sie gdzie indziej....
Bardzo prosze o odpowiedzi.
Pozdrawiam
Tomek