brzoskwinia saturn

From: tomek <t...@a...ma.kota.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: brzoskwinia saturn
Date: Wed, 12 Sep 2018 21:38:04 +0200

Czołem

Czy ktoś posiada odmianę brzoskwini Saturn? A najlepiej jak mieszka w
okolicach Lublina i posiada.
Wiosną potrzebować będę jednej gałązki do zaszczepienia. Dwa lata temu
kupiłem sobie tą właśnie odmianę ale w tym roku owoc okazał się zwykłą,
okrągłą brzoskwinią o podłym wyglądzie i smaku.
Trzeba przeszczepić bo szkoda drzewa dlatego poszukuję dawcy narządu.
Odpłatnie lub społecznie - kwestia dogadania.

Pozdrawiam
Tomek