budki dla nietoperzy - kolejny szwindel?

1. Data: 2010-06-19 04:39:31

Temat: budki dla nietoperzy - kolejny szwindel?
Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo wiecie - wg prasy nietoperze zjadają jakieś niewyobrażalne ilości komarów
więc kupujcie budki dla nietoperzy
czy ja coś przeoczyłem?
czy aby komary latają wtedy gdy lataja nietoperze?
SJS

2. Data: 2010-06-19 05:31:01

Temat: Re: budki dla nietoperzy - kolejny szwindel?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"SJS" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
> więc kupujcie budki dla nietoperzy
> czy ja coś przeoczyłem?
> czy aby komary latają wtedy gdy lataja nietoperze?
O zmierzchu. Nie wiem, czy wybiorą budki zamiast pieczar, strychów czy
dziupl. Ale może tak będzie. Dobrymi łowcami owadów są jaskółki, jerzyki i
lelki.

3. Data: 2010-06-19 06:41:37

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Bo wiecie - wg prasy nietoperze zjadają jakieś niewyobrażalne ilości
> komarów więc kupujcie budki dla nietoperzy

Hejka. Gdzie można kupić? :-)
Pozdrawiam interesująco Ja...cki

4. Data: 2010-06-19 09:48:24

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

SJS wrote:
> czy aby komary latają wtedy gdy lataja nietoperze?

jak najbardziej, wieczorem i nocą.
ale potrzebowałbyś pewnie około tysiąca nietoperzy żeby wytępić komary w
okolicy.

moon

5. Data: 2010-06-21 06:53:21

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"moon" wrote...

> ale potrzebowałbyś pewnie około tysiąca nietoperzy
> żeby wytępić komary w okolicy.

A co by żarły po zjedzeniu większości komarów?

6. Data: 2010-06-21 07:06:55

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości grup

> jak najbardziej, wieczorem i nocą.
a nie takie pewne bo komary oszczędzaja siły i reagują na pojawienie się
obiektu ciepłego i pachnącego więc jeśli czas aktywnosci obu gatunków
pokrywa się w przedziale około godziny /zmierzch/ to wcale nie oznacza, że
w terenie gdzie są tylko komary i nietoperze komary latają
SJS

7. Data: 2010-06-29 12:07:35

Od: d...@a...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Jun 2010, SJS wrote:

> [...]
> więc kupujcie budki dla nietoperzy
> czy ja coś przeoczyłem?
> czy aby komary latają wtedy gdy lataja nietoperze?

Zdziwiłbyś się bardzo jak są efektywne.
Niedawno byłem świadkiem jak przelatujący nietoperz nie tylko chwytał
komary ale powodował też, że komary przestawały kąsać.

D.P.

8. Data: 2010-06-29 13:48:35

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@a...abc.com.pl> napisał w wiadomości
.pl...
On Sat, 19 Jun 2010, SJS wrote:

> [...]

Niedawno byłem świadkiem jak przelatujący nietoperz nie tylko chwytał
komary ale powodował też, że komary przestawały kąsać.

Schwytany = zjedzony = niekąsajacy. Amen.

Pozdrawiam odkrywczo
skryba

Kosa spalinowa - proszę o wybór nowej kosy
Difenbachia.
prymulki mi cos zjada :(
winobluszcz trójklapowy
Jakies robale...