burza i grzmi :)) skandal czy nowy serial???

1. Data: 2006-06-19 14:16:00

Temat: burza i grzmi :)) skandal czy nowy serial???
Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No ładnie , nowy serial widzę pod tytułem Jak rozpetałam drugą wojnę
optymalnych i reszty świata :)) hahaha , ale numer, az miło was poczytać jak
się tak kłocicie , wymieniacie poglady, opluwacie , krzyczycie , wyzywacie ,
ubliżacie itd itd itd. Podziwiam i gratuluję wytrzymałosci w zaciętych
walkach.
Szkoda tylko że jakoś tak zapomnieliscie w tej burzy i piorunach bijacych, o
tym ze każdy madry stosuje taka dietę jaka mu pasuje i nikt w końcu nie
jest dzieciaczkiem zeby nie widział czy przynosi ona rezultaty takie jak
powinna .A jak ma sie ochotę najeść to trzeba jeść i koniec historii.Jeść
mili Państwo a nie obżerać do bólu obrzydliwie.Nasz zołądek to nie worek
treningowy , chyba natura nie spłatala nam figla kształtując go tak
małym.Ile więc może to cudo pomieścić ??? kilo truskawek , kilo jabłek, kilo
mięsa, kilo ziemniakow, litr Coli, litr lodów , pół chleba, pół masła , 30
dkg wedliny :))) ??? a moze samą sałatę i kalarepę i szczypior , i
rzodkiewkę i pomidor, i ogórek i tysiące kg zielenizny?? a może kg
cukierasków i kg ciatek z bitą śmietaną???
Jeśli macie wyobrażnie, a myślę że tak to chyba potraficie sobie wyobrazić
malutki żoładek i łopatę pełną żarcia jakie ładujecie do niego w oczekiwaniu
że wszystko gra .Zwróćcie uwagę na fakt taki że
proces tycia trwa bardzo długo, nikt nie przybiera na wadze w ciągu tygodnia
, lecz na to potrzeba wielu lat.A potem szukamy cudotworczego ozdrowiciela
ktory znajdzie dietę cud ktora odchudzi nas w tydzień. Przecież nic nie ma
natychmiast .Tak na zdrowy chłopski rozum , je się tyle aby się najeść a nie
obeżreć i paść jak stonka po opryskach.i dyszeć jak koń po westernie :))
pozdrawiam wszystkich walczących i życzę powodzenia w dalszych bojach.
Kitka

2. Data: 2006-06-19 14:59:39

Temat: Re: burza i grzmi :)) skandal czy nowy serial???
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obeżreć i paść jak stonka po opryskach.i dyszeć jak koń po westernie :))
> pozdrawiam wszystkich walczących i życzę powodzenia w dalszych bojach.

Jak sądzisz, co wniosłaś na grupę w swoim poście? My już wiemy na czym ta
wymiana zdań polega, bo Twoje wywody Kitka o jedzeniu tego czy owego bez
przejadania się sa wybacz, mizerne. My to przerabialiśmy kilka lat temu.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-06-20 06:42:18

Od: Paulina <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

EEE tam - Jurek mial zly humor widac.
A Ty Kitko powtarzasz wprawdzie znana powszechnie teorie, ale
jednak jak widac to powtarzanie jest koniecznie, bo ludzie nie wiedziec
czemu masowo mysla ze mozna sie obzerac i chudnac jakas cudowna metoda :]
Pozdro
Pola

4. Data: 2006-06-21 22:51:46

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina <p...@o...pl> napisał(a):

> A Ty Kitko powtarzasz wprawdzie znana powszechnie teorie, ale
> jednak jak widac to powtarzanie jest koniecznie, bo ludzie nie wiedziec
> czemu masowo mysla ze mozna sie obzerac i chudnac jakas cudowna metoda :]

ech dzieciaki
brak wam w tym myśleniu i gadaniu logiki
człek ma się odżywiać
od tego się nie choruje i nie tyje,
a nie żreć co popadnie, obojętnie na jakiej będzie diecie

Polacy byli semiwegetarianami.
[OT] Kulturyści - Z nadmiaru testosteronu powstaje estrogen
wojna się zaczęła ??
Czy warzywa są przereklamowane?
(OT) Janusz Lepionko