[busliczek] Re: Papież odszedł na zawsze

From: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: [busliczek] Re: Papież odszedł na zawsze
Date: Sun, 03 Apr 2005 08:22:54 +0200
Sender: d...@p...onet.pl@80.48.244.132

>Nie zasmiecaj kolejnej grupy swoimi wypocinami
A co ma robić, skoro:
- nawet nie chcieli go wybrać do rady dzielnicy we Wrocławiu, choć był
na pierwszym miejscu listy i to SLD w 2001 r. (kiedy ta partia wygrała
wybory) - nawet to nie pomogło;
- miał być wiceministrem obrony w "gabinecie cieni" Samoobrony - a tu -
zresztą w razie czego dziennikarze znajdą to i owo, podpowiedzą
koalicjantom Samoobrony z LPR i stołeczkowi buslik powie "Bye! Bye!".
- wysyła artykuły do pism poświęconych militariom, które są regularnie
odrzucane;
- z jego "doktoratu" cała pl.misc.militaria się śmieje (kilka lat temu
szpanował na grupach wykształceniem i... jak doktoratu nie było, tak nie
ma - poszukajcie w http://bazy.opi.org.pl/);
- "zesrał się w majtki" po jednym mailu -
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&inlang=pl&s
elm=cre8n8%249q0%241%40atlantis.news.tpi.pl
a taki jest "odważny"...;
- być może cierpi na paranoję:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=bke
fpk%241hp%241%40nemesis.news.tpi.pl&rnum=1&prev=/gro
ups%3Fq%3Dwirusy%2Bauthor:buslik%26hl%3Dpl%26lr%3D%2
6selm%3Dbkefpk%25241hp%25241%2540nemesis.news.tpi.pl
%26rnum%3D1
Przynajmniej tutaj ktoś go czyta.

>i uszanuj fakt, że inni w
>przeciwieństwie do ciebie, czują stratę po kimś, kto im był bardzo bliski.
On czułby żal po Stalinie, ponieważ nie czuje doń żadnych negatywnych
emocji:
http://groups.google.pl/groups?q=emocji+stalina+auth
or:buslik&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&selm=cvnssa%2
4ld1%241%40atlantis.news.tpi.pl&rnum=2

Do do michałka - pisz na mnie co chcesz i tak w Google'ach znajdą to i
owo o tobie.