byl kamien 13mm na nerce a teraz nie ma

1. Data: 2007-10-05 12:47:08

Temat: byl kamien 13mm na nerce a teraz nie ma
Od: sylwiatal <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
4 lata temu mialem zdiagnozowany kamien o srednicy 6 mm na nerce. byl
jeszcze torbiel 15mm ale to nie istotne.
w miedzyczasie mialem robionych 4 usg. rok temu srednica tego kamienia
byla 13 mm.

plecy mnie pobolewaly od czasu do czasu, ale nie byl to duzy bol i jak
nie zwracalo sie na ten bol uwagi to byl niezauwazalny.

tydzien temu wstalem zdosc duzym bolem plecow. przeszedlem kilka
krokow i nagle mnie puscilo.
poszedlem do ubikacji i wysikalem krew.
po tygodniu poszedlem na badanie usg. lekarz ogladal nerke i nie mogl
doszukac sie tego 13 mm kamienia. znalazl tylko 3 mm kamien.
czy to mozliwe, zeby ten kamien w przeciagu roku sie rozpadl na drobne
kawalki, albo rozpuscil?
ja nie czulem przy sikaniu zadnego bolu, ani nie zauwazylem niczego
niepokojacego - poza ta krwia z moczu.
lekarz twierdzi ze nie wie gdzie sie podzial ten kamien - nie chcial
mi wierzyc, ze w poprzednich badaniach mialem stwierdzony kamien.

2. Data: 2007-10-05 23:51:29

Temat: Re: byl kamien 13mm na nerce a teraz nie ma
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-10-05 14:47 sylwiatal pięknie wystukał/a:

> lekarz twierdzi ze nie wie gdzie sie podzial ten kamien - nie chcial
> mi wierzyc, ze w poprzednich badaniach mialem stwierdzony kamien.

To trzeba było pokazać mu wyniki badań z tym kamieniem.

--
animka

3. Data: 2007-10-06 05:23:18

Od: sylwiatal <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Pa , 01:51, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
> W dniu 2007-10-05 14:47 sylwiatal pi knie wystuka /a:

> To trzeba by o pokaza mu wyniki bada z tym kamieniem.

no ale czy mozliwe zeby on w jakis sposob zniknal w przeciagu roku
czasu luz zmienil sie w 3 mm kamien?

Palec się nie zgina
wszawica!
objawy po tegretolu?
Co po zabiegu chirurgicznym jamy ustnej
Chciala bym uzyskac cos wiecej na temat mojego opisu TK klatki piersiowej bardzo prosze o pomoc