byla ciaza i jej ni ma!?

1. Data: 2006-05-05 21:22:39

Temat: byla ciaza i jej ni ma!?
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

witam
mam takie zapytanie w imieniu kolezanki
prosze wytlumaczcie mi jedno
czy jest mozliwe aby kobieta ktora ma nieregularne cykle ( nie bierze
hormonow) nie ma prawie 2 m-ce okresu, robi test ciazowy (nie
zabezpieczala sie) i test wychodzi pozytywny.
czyli jest w ciazy
hormon HGC zostal wykryty w moczu - wiec jest w ciazy. po ok 2 tyg od
zrobienia testu idzie do lekarza bo dostaje lekkiego krwawienia a
lekarz mowi ze nie jest w ciazy tylko widzi na usg dopochwowym cyste
wielkosci 2 m-cznej ciazy - dokladniej na szyjce gdzies.

jak jest to mozliwe ze robi sie test - test wykrywa hormon HGC a jednak
nie jest wiec skad ten hormon w organizmie
dla mnie ogiczne jest to ze kobieta ktora jest w ciazy i wykonuje test
on wychodzi jej nagatywny - bo moze byc za male stezenie tego hormonu
ale jak to mozliwe ze jest a potem nie ma ciazy...

albo ja jestem glupia albo ze mnie chca zrobic

pozdr.
joanna

2. Data: 2006-05-06 06:00:59

Temat: Re: byla ciaza i jej ni ma!?
Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> ale jak to mozliwe ze jest a potem nie ma ciazy...

Wchłonęła się, albo po prostu kobieta wcześnie poroniła nic o tym nie
wiedząc.

--

D.

3. Data: 2006-05-06 18:51:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl napisał(a):

> lekarz mowi ze nie jest w ciazy tylko widzi na usg dopochwowym cyste
> wielkosci 2 m-cznej ciazy - dokladniej na szyjce gdzies.

A może to ciąża pozamaciczna? Test w takim wypadku też wychodzi
pozytywnie. Słyszałam o takim przypadku, że dziewczyna zrobiła sobie
test i wyszedł pozytywny, po czym dostała miesiączkę. Okazało się, że
była w ciąży pozamacicznej.

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2006-05-06 18:56:16

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

no chyba znam odpowiedz na to pytanie.
nie sadze zeby poronila bo nie miala krawienia.dostala teraz dopiero
byla u lekarza ale lekarz tez ciazy nie stwierdzil tylko guza na szyjce
macicy wielkosci 2-mcznej ciazy
ale ten lekarz to taki nie bardzo i ja sadze ze to pozamaciczna lub
martwa...
w ogole sie z ta dziewczyna nie da dogadac...

ach szkoda slow

5. Data: 2006-05-08 05:11:44

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl napisał(a):
> [...]
> martwa...
> w ogole sie z ta dziewczyna nie da dogadac...

Ginekolog powiedziała mi kiedyś że kobiety często tracą ciąże nie
wiedząc o tym.

6. Data: 2006-05-08 05:17:04

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):

> Ginekolog powiedziała mi kiedyś że kobiety często tracą ciąże nie
> wiedząc o tym.
Każdy lekarz jest inny. kiedyś z dzieckiem byłam jednego dnia u trzech
pediatrow i każdy dał inną diagnozę.
Bylam także kiedyś z psem suczką u weterynarza który stwierdził guza i
kazał robić operacje, co okazało się później że pies miał małe, a ciągłe
macanie lekarzy weterynarzy doprowadziło do nienarodzenia się małych
szczeniąt.

tkliwość sutków
Jeanine i Diane 35
cukrzyca
pobudzenia komorowe
Petycja dotycząca mętów (floaters - latające"pajączki" w polu widzenia)