byle do wiosny

1. Data: 2003-10-27 06:50:01

Temat: byle do wiosny
Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
jak to się mówiło w czasach mojej młodości: w sobotę "odwaliłam kawał dobrej
partyjnej roboty". Po raz pierwszy z wykorzystaniem agrowłókniny osłoniłam
praktycznie wszystkie moje nabytki. Pewnie znów, jak poprzedniej jesieni, za
wcześnie, bo jeszcze będą ciepłe dni, ale agrowłóknina powinna nie być tak
szczelna. Winorośle zasypane kopczykami ziemi...
Z dużymi oporami i ze złością zatkałam ostatnią dziurę w płocie od sąsiadki.
Taką w gęstych krzakach na skarpie zostawioną specjalnie dla bażantów.
Niestety to wstrętne psisko, które zimą niszczyło mi iglaki teraz bezczelnie
przełaziło przez nią i "znaczyło" różaneczniki wprost pod domem.
Widziałam młodego jeża i mam nadzieję, że się zadomowi, bo kup liści ci u
mnie dostatek.
Na podsumowanie sezonu: znów nie udało mi się zdobyć ostrokrzewu "Blue
Princess" i żadnej czerwono przebarwiajacej się trawy. Ale wymyśliłam
słoneczne miejsce na DEREŃ. Muszę tylko przesadzić jedną małą brzózkę. Więc
będę czujnie śledzić poczynania Irka Z. i Grzegorza S.
A co u Was?
Gabi

2. Data: 2003-10-27 07:16:00

Temat: Re: byle do wiosny
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-10-27 07:23:03

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przełaziło przez nią i "znaczyło" różaneczniki wprost pod domem.
> Widziałam młodego jeża i mam nadzieję, że się zadomowi, bo kup liści ci u

Psisko wcale nie jest wstrętne, to jego właściciele są wstrętni, bo mu
na to pozwalają.
U mnie też widziałam jeża, myślałam na początku, że to jakaś mała
zwinięta siatka ogrodzeniowa. Jak tylko się zorientowałam "co jest grane",
to dałam spokój temu przesympatycznemu zwierzątku.

Pozdrowienia - Zosia

PS. Ale obserwuję jeżyka z bezpiecznej dla niego odległości :)

4. Data: 2003-10-27 07:37:35

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-10-27 08:57:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"GabiS" <s...@i...pl> wrote in message

> [...]
Więc
> będę czujnie śledzić poczynania Irka Z. i Grzegorza S.

A męski ostrokrzew Mezerwy masz? W zeszłym roku utyskiwałam, że jagody się
nie wybarwiają i roślina nie wygląda dekoracyjnie (właśnie ta
"księżniczka"), odszczekuję wszystko, w tym sezonie - rewelacja.

Poczynania obu panów śledzę również z dużym natężeniem uwagi:-) Kłopot tylko
w tym, że o wszelkich spotkaniach mają zwyczaj informować po fakcie:-(

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-10-27 09:12:41

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ( tych pare swoich trawek musialem podzielic na 3 czesci)
> to jeszcze dluuuuuugggggggggooooooooo sie tam wchodzi

No widzisz. Znacznie szybciej (i taniej) podarować nadmiar sąsiadce
;-)

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2003-10-27 10:38:14

Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GabiS" <s...@i...pl> wrote in message
> Hej,

[...]

> A co u Was?
> Gabi

Zapomnialas jeszcze o jednym :-)

W krakowie na balkonie zimuja specjalnie dla Ciebie hibiskusy :-) Oczywiscie
odpowiednio zabezpieczone.

jd

8. Data: 2003-10-27 11:13:53

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczynania obu panów śledzę również z dużym natężeniem uwagi:-) Kłopot
tylko
> w tym, że o wszelkich spotkaniach mają zwyczaj informować po fakcie:-(
>
> Pozdrawiam, Basia.

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))

Pozdrawia boletus

9. Data: 2003-10-27 11:16:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz. Znacznie szybciej (i taniej) podarować nadmiar sąsiadce
> ;-)
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Tadzio - czyt. Robinson Cruzoe wśród traw:-)

Pozdrawia jesiennie boletus

10. Data: 2003-10-27 11:38:44

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko

Myślisz, że teraz też, choć już zapowiedzieli wypad wiosną za granicę po
derenie, pewnego pięknego wiosennego dnia przyszłego roku napiszą: A my już
mamy! i tu nastąpi długa lista odmian? A my sobie bedziemy kciuki gryźć z
zazdrości, że ich ptaki będą jeść takie dobre a nasze nie?
Gabi

'Syrah' - winorośle
"rogi losia"
co jest grupa