byłem kiedyś na takim szkoleniu

1. Data: 2010-03-23 09:33:56

Temat: byłem kiedyś na takim szkoleniu
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

dotyczącym automotywacji. prowadził je jacek walkiewicz.
o ile większość szkoleń i osób je prowadzących nie robi na mnie specjalnego
wrażeni, tak to zrobiło. i do dziś pamiętam pewne kwestie - i "przypadkowo"
dziś trafiłem na stronę tego człowieka.
a na niej są również filmy.
może komuś się to wyda interesujące - tak jak mi.
dość proste historie opowiada na tych swoich szkoleniach.
zresztą, co ja będę gadał, zobaczcie sobie człowieka:

http://www.youtube.com/watch?v=mN3-W4xt7Cc

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

2. Data: 2010-03-23 09:36:20

Temat: Re: byłem kiedyś na takim szkoleniu
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-marzec-10, tren R wlazł między psychopatów i wykrakał:

a tu strona:
http://www.pelnamoc.pl/

--

Najdroższa, ukochana! Wszystkiego najlepszego z okazji dnia Świętego
Walentego - święta zakochanych. Słowa nie wyrażą, jak bardzo Cię kocham i

3. Data: 2010-03-23 11:34:20

Od: "~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał

> [...]
> zresztą, co ja będę gadał, zobaczcie sobie człowieka:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=mN3-W4xt7Cc
> taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę
Gość jest wporzo, dzięki.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

4. Data: 2010-03-23 11:36:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-marzec-10, ~* wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Gość jest wporzo, dzięki.

a po czym poznałeś?
:)

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

5. Data: 2010-03-23 11:44:46

Od: "~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał

> a po czym poznałeś?
> :)
Zwykle poznaję po oczach i po wibracji.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

6. Data: 2010-03-23 17:52:24

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> [...]
> dość proste historie opowiada na tych swoich szkoleniach.
> zresztą, co ja będę gadał, zobaczcie sobie człowieka:

Halllo, to ja. Zdziwiony Chiron:-). Zdziwiony- bo wydawało mi się, że tezy,
któe on lansuje- są Ci obce? Zmieniłeś coś?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

7. Data: 2010-03-23 20:38:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Halllo, to ja. Zdziwiony Chiron:-). Zdziwiony- bo wydawało mi się, że tezy,
> któe on lansuje- są Ci obce? Zmieniłeś coś?

nie dziubasku. czekałem tutaj na ciebie. dokładnie na ciebie :)

--

z cyklu: Pytania Ryszarda.
- a czym nie wolno pompować rowera?

8. Data: 2010-03-23 20:52:24

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 21:38, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 23-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> nie dziubasku. czekałem tutaj na ciebie. dokładnie na ciebie :)

I teraz dacie sobie po buzia-czku?

Qra, pytam, bo nie wiem, czy już iść do łóżka

9. Data: 2010-03-23 20:53:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Dnia 2010-03-23 21:38, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> I teraz dacie sobie po buzia-czku?
>
> Qra, pytam, bo nie wiem, czy już iść do łóżka

jeśli pościel jest w nagie tki, to włala.

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

10. Data: 2010-03-23 21:02:10

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 21:53, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 23-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> jeśli pościel jest w nagie tki, to włala.

Wystarczająco. To wystarczy.

Qra

PRZEPROSINY
Chudnę. Wczoraj moja szwagierka proponowała mi wczoraj, zebym przychodził do nich na obiady. Dziwnie to zabrzmiało, bo kontaktó
Re: Czy Sokrates był sofistą
Już wkótce...
Typy kobiece.