byliny

1. Data: 2006-07-02 08:24:20

Temat: byliny
Od: Tomek B <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w okolicach Lublina są szkółki bylin. Może znacie jakieś strony.
Dziękuję. Tomek

2. Data: 2006-07-02 08:41:48

Temat: Re: byliny
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek B" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie w okolicach Lublina są szkółki bylin. Może znacie jakieś strony.
> Dziękuję. Tomek
Jedna z największych szkółek w Polsce, szkółka braci Dębskich w Młynkach/k.
Końskowoli/ k. Puław/ k. Lublina :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2006-07-02 09:02:03

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jedna z największych szkółek w Polsce, szkółka braci Dębskich w
Młynkach/k.
> Końskowoli/ k. Puław/ k. Lublina :-)))

Byłam tam w ostatnim czasie dwa razy. Bylinowa oferta baardzo uboga, chyba,
że kogoś interesują ciekawe piwonie po 140zł :(. Teraz można tam kupić
głównie krzewy i drzewa.Natomiast między Puławami, a Lublinem, przy trasie,
jest sporo takich miejsc, gdzie są byliny .

Z pozdrowieniami, Maria

Z serii: co to za roślina?
Glony
Amarylis - czy coś przegapiłem?