Re: Wszystkie panienki sa chore psychicznie!!!(dlugie)

1. Data: 2001-09-15 18:39:51

Temat: Re: Wszystkie panienki sa chore psychicznie!!!(dlugie)
Od: m...@p...onet.pl (masoneczka) szukaj wiadomości tego autora

Trzeba by przeczytac posta ktory rozpocza ten temat. Niestety juz mi
polecial.
Ale napewno mam go w archiwum mojej twurczosci na www.groups.google.com

Hej
Nie mam ochoty zagladać do archiwum trąci myszką i szperać w cudzej
twórczości choćby potrzebnej dla ludzkości.

Zastanawiam sie tylko nad jedną sprawą i mam pytanie: dlaczego nie chcesz
przekonać się jak zaraeaguje dziewczyna uprawiajaca seks z Tobą? Czy powie
Tobie mój kochanku byłeś okropny, masturbacja dla mnie jest lepsza?
Ciekawa jestem jakbyś się poczuł, ale o ile pamietam to masz wstręt do
kobiet i ich seksualności

r e k l a m a
Lista Płac [ http://listaplac.onet.pl ]

1. Data: 2001-09-15 20:59:26

Temat: było: Wszystkie panienki, jest: Wrzucam do KF osoby korespondujące z Dziobkiem
Od: Grzegorz Dziewulski <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

masoneczka napisała:

> [...]
> Tobie mój kochanku byłeś okropny, masturbacja dla mnie jest lepsza?
> Ciekawa jestem jakbyś się poczuł, ale o ile pamietam to masz wstręt do

Ja sie z Toba zupełnie zgadzam, ale mam dość spamu związanego z prowokacjami tego
nieszczęsnika. Osoby korespondujące z Dziobkiem/Jamnikiem/Turbosem i jego mutacjami
uprzedzam - jak w topiku.
pzdr
G.

Re: tragiczna Palestyna