c h r z e s t realny !

61. Data: 2007-08-27 01:47:12

Temat: Re: c h r z e s t realny !
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:faslrm$44g$4@inews.gazeta.pl...
> Dnia Sun, 26 Aug 2007 03:24:58 +0200, Sky napisze

> nie chciałem znów cię kusić przyznaniem do niezrozumienia tego co
> chciałeś wyrazić, więc zmieniłem temat, ale mnie on nie interesuje

ot kolejna powtórka z rozrywki
zawsze kiedy trzeba pomyśleć
tracisz zainteresowanie tematem...

62. Data: 2007-08-27 08:49:10

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Aug 2007 03:47:12 +0200, Sky napisze

> ot kolejna powtórka z rozrywki
> zawsze kiedy trzeba pomyśleć
> tracisz zainteresowanie tematem...

nie ma czegoś takiego jak 'trzeba' z oderwaniu od jakiejś
konstrukcji warunkowej, tzn to znów tylko słowa, rozumiem
że uważasz iż jesteś w tym dobry, tylko że to jakby sztuka
dla sztuki, może jakaś zastępcza aktywność, no możesz jeszcze
uważać to za e-dukację, ale wtedy podchodzisz do tego od dupy
strony, klawiszu z poprawczaka

63. Data: 2007-08-27 11:58:57

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel<f...@g...pl>

[...]
> klawiszu z poprawczaka

wiesz, myślisz, podpowiada ci intuicja, czy generujesz losowo?

gawron

64. Data: 2007-08-27 12:19:34

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Aug 2007 13:58:57 +0200, Gawron napisze

> [...]
>
> wiesz, myślisz, podpowiada ci intuicja, czy generujesz losowo?

mafia mi podpowiedziała, w sumie daję się wykorzystywać,
ale wali mnie to

65. Data: 2007-08-28 21:15:50

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a dokładniej trenR i Ikselka w wątku "Kontrola lotów [...]"

66. Data: 2008-10-15 21:16:27

Temat: c h r z e s t realny !
Od: "J. Ja worski _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy takiej interpretacji przesądy, zabobony i rytualne gesty nigdy nie będą
przez człowieka zapomniane.

Pozdrowienia dla wszystkich...
World contact video
Re: () global a lokal .