cannelloni ??

1. Data: 2005-02-03 13:23:27

Temat: cannelloni ??
Od: "kother" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o porade,
Widzialam kiedys na zdjeciu zapiekany makaron(cannelloni ) z nadzieniem
miesnym w jasnym sosie, wiec postanowiłam cos podobnego zrobic. Kupiłam
takowy makaron, mieso mielone wieprzowe, ser saint agur, mozarelle biała, i
taką w serwadce. Poniewaz nigdy tego nie gotowałam wolalabym skorzystac z
wyprobowanego przez Was przepisu i z Waszych rad. Jakich przypraw urzyc?

pozdrawiam Monika

1. Data: 2005-02-03 13:42:56

Temat: Re: cannelloni ??
Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska[bez_tego]@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zagooglaj waćpanna :-)))
pozdrowionka
Sławek
(który właśnie wysłał na sektę przepis na w/w)

1. Data: 2005-02-03 13:44:00

Od: "kother" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

8) chyba skorzystam z przepisu p.Sławomira Lewandowskiego

1. Data: 2005-02-03 14:12:41

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja lubie tak:
miesko (napewno nie kupowane mielone, tylko kawalek i zmielic) usmazyc z
czosnkiem wycisnietym, pieprzem, sola, cebulka drobno posiekana, dodat
podczas smazenia (aby wilgotniej bylo). Pomidory na tarce - dajesz do
mieska.
Rurki do polowy gotowosci (al dente). Duze plaskei naczynie do pieczenia
smarujesz olejem, posypas bulka tarta, na to nadziewane mieskiem makarony z
sosem, na to starty ser zmieszany z czosnkiem (nie duzo czosnku). Zapiekasz
az ser sie roztopi.

1. Data: 2005-02-03 14:50:29

Od: "kother" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

własnie walcze w kuchni z cannelloni. wrzuciłam puszke pomidorow bez skorki,
z dwiema łyzkami przecieru, oregano, czosnek, cebula sol, pieprz, oliwe i
wszystko zmiksowalam i pewnie trzeba to bedzie podusic. miesko sie smazy z
czosnkiem i cebulka, miesko mam od babci takie pachnace-wiejskie bez
porownania z tym co czasem zmuszona bylam kupowac w sklepie( dotad musialam
radzic sobie bez maszynki do mielenia) Jak ktos chce cos zasugerowac to
prosze bo to ostatnia szansa ;)

jesli chodzi o testowanie przepisow z internetu, bo mam pecha i
tyle..ostatnio chcialam upiec keksa i "googluje" znajduje przepis, robie i
klapa:( dlatego moje pytanie skierowalam do Was

1. Data: 2005-02-03 15:04:22

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska[bez_tego]@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

. miesko sie smazy z
> czosnkiem i cebulka,

Eeeeee, mięska nie trzeba wcale podsmażać a rurek gotować :-))) Ale - de
gustibus ....
Łatwiej się wtedy pakuje mięsko do twardych rurek, a tak to mięsko się
wysypuje, rurki gną i pękają. I tak się wszystko ładnie ugotuje w sosikach w
trakcie zapiekania :-)))
pozdrowionka znad morza
Sławek

1. Data: 2005-02-03 15:19:08

Od: "kother" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

za namowa p. Sławka L. nie gotuje rurek a juz juz mialam wrzucac:-) miesko
podsmazone wpakowalam elegancko do rurek i zabieram sie za robienie sosu
białego. toche sie boje
wyszukalam przepis http://www.kamis.pl/x.pro/ModRecipes/ShowRecipe/43/ wiec
ide dalej walczyc.
p.s. sos pomidorowy nie najgorszy mi wyszedl troche przesadzilam z oregano
:)musze w przyszlosci troche nad tym popracowac.

pozdrawiam serdecznie
monika

1. Data: 2005-02-03 15:29:37

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska[bez_tego]@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkiem znośny przepis :-))) Ja z przypraw dodaje tylko vegetę do smaku ale
to akurat dlatego że jestem wielbicielem tejże przyprawy :-)))
I warto kupić sobie takie mieszadełko z drucików to wtedy sosik wychodzi
gładziutki i bez grudem. MNIAMMMMMM
pozdrowionka
Sławek

1. Data: 2005-02-03 17:04:33