cd aronia na jarząbie

1. Data: 2016-08-02 21:42:55

Temat: cd aronia na jarząbie
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto obiecany ciąg dalszy "aronia na jarząbie".
http://tnij.org/9sso6ts
Tyle zrobiłam szczepień, że teraz aronia zdominowała jarząb.
Nie chciałam, aby jarząb rósł zbyt wysoko, więc przycinałam.
A on w rewanżu wypuszcza długie nowe pędy, ale niewiele kwitnie i owocuje.

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2016-08-08 21:24:16

Temat: Re: cd aronia na jarząbie
Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-02 o 21:42, Krycha pisze:
> [...]
> Nie chciałam, aby jarząb rósł zbyt wysoko, więc przycinałam.
> A on w rewanżu wypuszcza długie nowe pędy, ale niewiele kwitnie i owocuje.
----------------------
Uuu, fajne ;)
Kiedy, w jakim miesiąc to szczepić ?
A może napiszesz jak to zrobić żeby się nie przeklikiwać po stronach ?

3. Data: 2016-08-09 23:41:01

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.08.2016 o 21:24, Crimi pisze:
> ----------------------
> Uuu, fajne ;)
> Kiedy, w jakim miesiąc to szczepić ?
> A może napiszesz jak to zrobić żeby się nie przeklikiwać po stronach ?

Szczepić na przełomie lutego i marca metodą na stosowanie.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Szczepienie_przez_stos
owanie
Oczkowanie (okulizacja) - lipiec-sierpień.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Okulizacja
Stosowałam obie te metody.
Na ogół przy oczkowaniu mam słabe rezultaty. W przypadku aronii na
jarząbie przyjęło się za pierwszym razem.
Odwagi i powodzenia.

Krycha

4. Data: 2016-08-10 08:30:11

Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Oczkowanie (okulizacja) - lipiec-sierpień.

oczkowanie to glowna metoda do czeresni tez?
czyli jak probowac to tez teraz?

5. Data: 2016-08-10 21:34:23

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.08.2016 o 08:30, abn140 pisze:

> oczkowanie to glowna metoda do czeresni tez?
> czyli jak probowac to tez teraz?

Oczywiście.

K.

pomidory
GODZINA "W"
mieszane opryski
pleśń na owocach
Gniazda trzmieli dostępne w internecie. (Barciak)