cd dalszy jesieni

21. Data: 2004-11-07 11:01:13

Temat: Re: cd dalszy jesieni - ->OT
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl>

> Czy ja wiem?
> Ja traktuję je jak słowa pochodzące z innych języków.
> Komputer np, albo parasol:-)

Zacznij stosować skróty od polskich odpowiedników i szybko zmienisz
zdanie.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

22. Data: 2004-11-07 20:21:34

Temat: Re: cd dalszy jesieni
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <b...@g...pl> wrote in message

> napisanie
> BTW = Bei Gelegenheit

Ciekawostka jest, ze Milka zapytala o znaczenie tego skrotu dopiero gdy ja
go uzylem. Nie robie tego czesto - rzeklbym ze pierwszy raz na grupie go
uzylem, bo moim zdaniem takie skroty nadaja sie na IRC, gdzie rozmawia sie
szybko. Przykladowo w postach Ewy Sz. 'BTW' mozna czesto znalesc ale jakos
Milka to przeoczyla ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

23. Data: 2004-11-07 20:24:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szybko. Przykladowo w postach Ewy Sz. 'BTW' mozna czesto znalesc ale jakos

Czy to coś oznacza Drogi Bartku ... czy będzie pożywką dla
psychoanalityka ???

Serdecznie Miłka

24. Data: 2004-11-07 20:54:29

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message

> Czy to coś oznacza Drogi Bartku ... czy będzie pożywką dla
> psychoanalityka ???

A czy mamy na grupie takiego? ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

25. Data: 2004-11-07 21:00:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szybko. Przykladowo w postach Ewy Sz. 'BTW' mozna czesto znalesc ale jakos

Miłka Ciebie wyczuła;-)

Pozdrawia po prostu boletus

26. Data: 2004-11-08 09:02:55

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)>
> "Miłka" <m...@t...pl>
> A czy mamy na grupie takiego? ;)

A po co?
Freud i tak sprowadzał wszystko do jednego.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

27. Data: 2004-11-08 09:56:26

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obejrzałam sobie spokojnie Twoje fotki:-)
> Ten rózowy dzwonek, wiesz jakby czasem ekspansywny sie zrobił;-D
>
> Pozdrawiam
> sępiąco
> Marta

Jak przeżyje zimę to będę pamiętać :-)

pozdrawiam Krycha

28. Data: 2004-11-08 10:00:59

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNMEEMCGAA.radzimierski@toya.
net.pl...

(...)
> Zdjęcie 125 to Saxifraga, jeśli kwitła na biało może być paniculata.
> :-) Bogusław

Chorobcia :-( dodałam jeszcze jedno zdjęcie chryzantemy
(najpóźniej kwitnącej) i zmieniłam kolejność zdjęć
i teraz nie bardzo wiem które kwiaty były na 125.
Zdaje się że to cos obok 'chryzantemy złocistej'.

Nie powiem żeby to cos kwitło, miało drobne pączki kwiatowe
ale nie widziałam aby kwitło.

pozdrawiam Krycha

29. Data: 2004-11-08 10:02:21

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Co to jest zdjęcie 125?

Teraz na której pozycji znajduje się to o co pytasz?

Pozdrawiam Krycha

30. Data: 2004-11-08 15:04:21

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha napisał:

> Jak przeżyje zimę to będę pamiętać :-)

Coś w zamian się znajdzie, tylko nie wiem co byś chciała:-)

Pozdrawiam
Marta

Morwa biała
Bardzo trudna zagadka- kwitnie o tej porze...
Uwolnione nasiona-zagadka
Fritilairia Uva Ulpis
czy ktoś umie mi pomóc? :)