celibat (dla globa)

1. Data: 2015-10-11 11:39:25

Temat: celibat (dla globa)
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Celibat jest dla prawdziwych mężczyzn a nie dla pętaków. Dla prawdziwych
mężczyzn, którzy którzy potrafią powściągnąć popęd rozumem a nie dla
pętaków, którzy są niewolnikami popędu.
Celibat jest dla ludzi wolnych.

2. Data: 2015-10-11 11:50:20

Temat: Re: celibat (dla globa)
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Celibat jest dla prawdziwych mężczyzn a nie dla pętaków. Dla prawdziwych
> mężczyzn, którzy którzy potrafią powściągnąć popęd rozumem a nie dla
> pętaków, którzy są niewolnikami popędu.
> Celibat jest dla ludzi wolnych.

Czy takie postrzeganie celibatu dotyczy również kobiet?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

3. Data: 2015-10-11 11:57:02

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.10.2015 o 11:50, LeoTar pisze:
> Czy takie postrzeganie celibatu dotyczy również kobiet?

Kobiety o wiele częściej umieją panować nad popędem

4. Data: 2015-10-11 12:18:02

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Kobiety o wiele częściej umieją panować nad popędem

Z tego wynikało by, że są bardziej wolne i niezależne od mężczyzn...?
A czy zastanawiałeś się kiedykolwiek nad tym dlaczego tak jest?

5. Data: 2015-10-11 12:24:07

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.10.2015 o 12:18, LeoTar pisze:
> Z tego wynikało by, że są bardziej wolne i niezależne od mężczyzn...?
> A czy zastanawiałeś się kiedykolwiek nad tym dlaczego tak jest?

Kwestia kultury, samiec musi się wyszumieć, a kobieta powinna być dziewicą.

6. Data: 2015-10-11 12:34:57

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Kwestia kultury, samiec musi się wyszumieć, a kobieta powinna być dziewicą.

Chyba nie zrozumiałeś mojego pytania. Wyjaśnię więc, że pytałem o to:

Dlaczego kobiety wykazują się w działaniu większą niezależnością w
podejmowaniu decyzji od mężczyzn?

Dlaczego mężczyźni są bardziej uzależnieni od kobiet aniżeli one od nich
mimo iż chcą pozorować coś wręcz odwrotnego?

7. Data: 2015-10-11 12:45:54

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.10.2015 o 12:34, LeoTar pisze:
> Chyba nie zrozumiałeś mojego pytania. Wyjaśnię więc, że pytałem o to:

> Dlaczego kobiety wykazują się w działaniu większą niezależnością w
> podejmowaniu decyzji od mężczyzn?

A wykazują się? Chyba wręcz coś odwrotnego

> Dlaczego mężczyźni są bardziej uzależnieni od kobiet aniżeli one od nich
> mimo iż chcą pozorować coś wręcz odwrotnego?

A są? Chyba wręcz coś odwrotnego

8. Data: 2015-10-11 12:56:54

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> A wykazują się? Chyba wręcz coś odwrotnego

Są odważniejsze w podejmowaniu decyzji gdyż wiedzą, że i tak w taki
sposób zmanipulują mężczyznę, że to on poniesie odpowiedzialność za
decyzję, którą one podejmą. Dlatego nie pchają się na najwyższe
stanowiska lecz wolą rządzić zza męskich pleców, z tylnego siedzenia.

> A są? Chyba wręcz coś odwrotnego

Buńczuczność mężczyzn bierze swój początek w braku poczucia własnej
wartości. A w relacjach z kobietami boją się okazania własnej słabości i
przez zachowania wielkościowe chcą ukryć (a może pokonać) strach i
niepewność przed nimi.

9. Data: 2015-10-11 13:11:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Kobiety o wiele częściej umieją panować nad popędem

I tak, i nie. Mężczyznom się coś produkuje- i musi znaleźć ujście. Kobietom
nie. Natomiast jeśli się kobietę rozbudzi- to IMO o wiele trudniej jej
utrzymać wstrzemiężliwość płciową niż mężczyźnie

--

Chiron

10. Data: 2015-10-11 13:14:28

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> Kobietom nie. Natomiast jeśli się kobietę rozbudzi - to IMO o wiele
> trudniej jej utrzymać wstrzemiężliwość płciową niż mężczyźnie

Uniwersalne pytanie: DLACZEGO tak się dzieje?

i drugie:

Dlaczego chłopcy (mężczyźni) przed inicjacją seksualną są bardziej
'napaleni' seksualnie od dziewcząt?

Skąd takie różnice?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/
http://leotar.blog.pl/
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Katolicy najczęściej zdradzają
Czy byłbym normalny?
Tradycyjny model
Czy wy naprawdę nie możecie uważać gdzie szczacie?
Duda patrzy na Kielce