cena za montaz okien

1. Data: 2004-10-25 08:22:58

Temat: cena za montaz okien
Od: "GraHrabia" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z Grupowiczow zna moze taka cene za montaz w bloku? Podobno licza
za metr biezacy - ale ile?

Dzieki i pozdrawiam

GH

1. Data: 2004-10-27 18:45:00

Temat: Re: cena za montaz okien
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GraHrabia" <g...@p...pl> napisał w wiadomości
> czy ktos z Grupowiczow zna moze taka cene za montaz w bloku? Podobno licza
> za metr biezacy - ale ile?

Najlepiej podejdz (z wymiarami okien) do jakiegos punktu, albo kilku
(bedziesz mogl wybrac sobie tansza oferte) z oknami i ci mniej wiecej
wylicza koszt.
Tak mniej wiecej (zalezy od wielkosci okna), to 800-1500,- (parapet wewn. +
okno +montaz)

A moze ja cie zrozumialam? Moze chodzilo ci o c. samego montazu? ...To nie
wiem;(

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-10-28 12:04:20

Od: "GraHrabia" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze ja cie zrozumialam? Moze chodzilo ci o c. samego montazu? ...To nie
> [...]

pozdr GH

1. Data: 2004-10-28 13:02:10

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GraHrabia" <g...@p...pl> napisał w wiadomości
> czy ktos z Grupowiczow zna moze taka cene za montaz w bloku?[...]

Za sam montaż "na czysto" (w nowym budynku, bez usuwania starych okien)
płaciliśmy dwa lata temu ok. 16zł/mb, po obniżce od 19zł/mb. Jak to wygląda
przy wymianie, nie wiem, ale myślę, że bezpiecznie można przyjąć co najmniej
dwa razy tyle.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-10-28 13:16:47

Od: "GraHrabia" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wygląda
> przy wymianie, nie wiem, ale myślę, że bezpiecznie można przyjąć co

dzieki

tez mam kotka
i tez Was pozdrawia

GH i Kotek Cyc

ale juz bez jajek :-(

próba śćżźę
pralka brandt - powtarzam post jakby ktos juz cos takiego kupił
wylacznik schodowy [help]
Drzwi z oscieznicami do sprzedania
panele i komandor