cena zabudowy kuchni

1. Data: 2011-01-10 19:05:21

Temat: cena zabudowy kuchni
Od: "-" <d...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych miastach
kosztowała zabudowa średniej kuchni?

2. Data: 2011-01-10 20:18:52

Temat: Re: cena zabudowy kuchni
Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-" <d...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
> dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych
> miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

A ile w twoim mieście kosztuje średni samochód?

J.

3. Data: 2011-01-10 22:04:20

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 10 Jan 2011 21:18:52 +0100, Jarek P. napisał(a):

> A ile w twoim mieście kosztuje średni samochód?

Obstawiam, że tak średnio ;)

A tak serio - autorowi wątku zalecałbym jednak sprecyzować powierzchnię
kuchni, i może jeszcze miasto podać chociaż, bo tak to nic konstruktywnego
się nie dowie.

--
Kapsel
http://kapselek.net

4. Data: 2011-01-10 23:23:28

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A tak serio - autorowi wątku zalecałbym jednak sprecyzować powierzchnię
> kuchni, i może jeszcze miasto podać chociaż, bo tak to nic konstruktywnego
> się nie dowie.

Sugerowałbym zacząć od tego, jaka kuchnia go interesuje, czy taka
"zwyczajna", czy z bajerami.

J.

5. Data: 2011-01-11 07:09:48

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"-" <d...@W...o2.pl> napisał(a):

>dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych miastach
>kosztowała zabudowa średniej kuchni?

u mnie rok temu kosztowala 3.5tysiaca,
a u mojej siostry, ktora robila ja miesiac temu - ponad 9*

i jak?

*ceny prawdziwe

6. Data: 2011-01-11 10:04:53

Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-10 20:05, - pisze:
> dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych
> miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

Kuchnia otwarta - 3 na 3 z jednym oknem, płyta wykończona fornirem
machoniowym, blat drewnopochodny (nie marmur), wysokie szafki po jednej
stronie, jedno wysokie cargo wysuwane, komfortowe okucia (samodomykanie,
ciche zamykanie), trochę nietypowych zamknięć - roleta, niektóre drzwi
szafek szklane, miedzy kuchnia a salonem szafka-wyspa z mocno
nieregularnym blatem, wmontowanym małym zlewem i kranem oraz deską nad
tym blatem w ktorym jest oświetlenie. Do szafki-wsypy dorobiono
specjalny chowany do niej taboret (który jest potrzebny zeby siegac do
tych półek na ścianie zabudowanych po sam sufit). Dodatkowa skrzynka
nad okapem (rura w suficie wychodzila obok wyjścia okapu - trzeba to
było zabudować).
Koszt 22-25 tys (dokladnie nie pamiętam) z montażem całego AGD, ale bez
montażu oświetlenia i bez narożnych szafek cargo.

KJ

7. Data: 2011-01-11 10:22:29

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):

> [...]
>Koszt 22-25 tys (dokladnie nie pamiętam) z montażem całego AGD, ale bez
>montażu oświetlenia i bez narożnych szafek cargo.

z czego wynika ta cena? mahonia czy drogich okuc?

8. Data: 2011-01-11 14:58:29

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 20:05:21 +0100, - napisał(a):

> dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych miastach
> kosztowała zabudowa średniej kuchni?

Znajomy zapłacił ~50k (i to chyba bez sprzętu). To był jeden z tańszych
projektów z katalogu, kuchnia otwarta, wszystko ukryte w szafach i wyspie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

9. Data: 2011-01-11 16:33:27

Od: "-" <d...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak serio - autorowi wątku zalecałbym jednak sprecyzować powierzchnię
> kuchni, i może jeszcze miasto podać chociaż, bo tak to nic konstruktywnego
> się nie dowie.

ok. 5m ściany (jedna strona do zabudowania), do zabudowy lodówka,
mikrofalówka, płyta i zlew.
blat z płyty, szafki mdf (bez drewna, bez marmuru;))

10. Data: 2011-01-11 17:38:39

Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-11 11:22, Przesmiewca pisze:

> z czego wynika ta cena? mahonia czy drogich okuc?

ze stolicy chyba glownie ;-)

Owszem fornir machoniowy tez pewnie nie jest tani, zabudowa jednej ze
scian jest naprawde duza, okucia.

No i patenty:

- wyspa w ksztalcie splaszczonej osemki z okraglym zlewem posrodku i
takiego samego ksztaltu deska pod sufitem z oswietleniem w ksztalcie
gwiazdozbioru Oriona (osiwetlenie juz sam robilem - 20 zarowek roznej
mocy, czesc na 230 V czesc na 12 V, dwa transformatory, podwieszenie na
bloczkach - na razie jest w wersji nieopuszczanej ale mozna regulowac
kat nachylenia na salon lub na kuchnie),
- blat ciety z duzo szerszej plyty zeby w pewnej czesci byl od razu
parapetem,
- blat z kuchnia obnizony zeby zonie bylo wygodniej,
- stoleczek pod wymiar zeby sie miescil w szafce pod tym blatem

W dupie sie poprzewracalo to mnie podliczyli na koniec :-)

KJ

Transformator z hamerykanskiego na polskie.
O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
Cheap Timberland boots wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 90 91 95 97 2009 TN LTD shoes wholesale www.shoestrade.biz