ceny insuliny??

1. Data: 2003-12-09 22:28:58

Temat: ceny insuliny??
Od: "Lolo" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwilą no godzinę temu w Kurierze Wiadomości usłyszałem i
przeczytałem o
obniżeniu marży na insulinę do kilku procent . I mam tu pytanie czy to
możliwe, że najdroższa insulina kosztuje 45,00 zł a po obniżeniu marży
ma kosztować 30,00 zł a najtańsza insulina kosztuje 20,00 zł a po
obniżce będzie kosztować 7.50 zł ??? Czy po prostu ja jestem zmęczony i
źle zrozumiałem podane kwoty???

--
Pozdrawiam Lolo
L.O.L.O. Lifeform Optimized for Logical Observation

2. Data: 2003-12-09 23:26:16

Temat: Re: ceny insuliny??
Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolo" <l...@...o.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ma kosztować 30,00 zł a najtańsza insulina kosztuje 20,00 zł a po
> obniżce będzie kosztować 7.50 zł ??? Czy po prostu ja jestem zmęczony i

Obecnie Najtańsze insuliny to Gensuliny polskiej firmy Bioton, peny są
po 2,5 zł. Większość insulin zagranicznych kosztuje pacjenta około 19,6 z
wyjatkiem Humalogów, które są po jakieś 45 zł (wszystkie ceny podaje na
choroby przewlekłe).
A co do zniżek to pojawia się wątpliwość; cena powyżej to cena urzędowa
i jeżeli do apteki hurtownia dostarczy lek tańszy niż po cenie urzędowej to
apteka może cenę dociągnąć do urzędowej. Nawiasem mówiąc marże
wynikające z cen urzędowych na insuliny zachodnie wynoszą kilka procent.
W praktyce jedne apteki obniżą ceny w pewnym stopniu a inne nie.
Pozdrawiam,

Wojtex

3. Data: 2003-12-11 20:32:38

Od: "Lolo" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek G." <w...@m...pl> napisał w wiadomości

> Obecnie Najtańsze insuliny to Gensuliny polskiej firmy Bioton, peny są

ciach

Dziękuję za odpowiedź i zarazem przepraszam, że tak późno ;-)

--
Pozdrawiam Lolo
L.O.L.O. Lifeform Optimized for Logical Observation

Środki znieczulające
praca na mazurach
goraczka
Partusisten - odsprzedam