ceny lekarstw w internecie

1. Data: 2004-07-13 07:17:40

Temat: ceny lekarstw w internecie
Od: "antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w internecie można znaleźć ceny lekarstw?
Chodzi mi o cene lekarstwa jaką placi sie w aptece na recepte, po
refundacji.

Nim pójde do apteki chciałabym wiedziec na jaki wydatek musze być
przygotowana.
Dziękuje
A.

2. Data: 2004-07-13 08:27:57

Temat: Re: ceny lekarstw w internecie
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

antonina wrote:

> [...]
> refundacji.
>
> Nim pójde do apteki chciałabym wiedziec na jaki wydatek musze być

Mi stosunkowo często się udaje znaleźć cenę leku (refundowanych).
Wpisuję w google nazwę + cena i przeważnie wychodzi :)
Poszukaj też tutaj: http://www.komsta.net/teksty/pwlr-0104.pdf
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

3. Data: 2004-07-13 10:53:25

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi o cene lekarstwa jaką placi sie w aptece na recepte, po
> refundacji.
>
> Nim pójde do apteki chciałabym wiedziec na jaki wydatek musze być
> przygotowana.

jakis problem isc do apteki i zapytac?
p.

4. Data: 2004-07-13 11:44:36

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"antonina" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
> refundacji.
>
> Nim pójde do apteki chciałabym wiedziec na jaki wydatek musze być

Dołączam do pytania. Kiedyś udawało mi sięjak nonnocere Magda napisała że w
googlach. Okazuje się, że te same substancje można znaleźć w lepszej cenie
(generyki). A niestety w aptekach często nie wiedzą co mają. Tzn. jak się
pyta o substancję aktywną to nie potrafią powiedzieć co mają, albo mówią, ża
mają tylko taki (oczywiście drogi). Tak mam koło siebie w aptakach Cefarmu,
niestety. Dlatego dobrze jest mieć dostęp do listy leków i wiedzieć o jaki
tańszy lek można prosić.
pozdrawiam
barbarella

5. Data: 2004-07-13 11:58:40

Od: "antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakis problem isc do apteki i zapytac?

Lubie byc samowystarczajaca.

Przepraszam innych 'grupowiczow" - to jest odpowiedx tylko dla pytającego
nie do rzeczy pamany.

A.

6. Data: 2004-07-13 12:21:57

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik antonina napisał:
> Przepraszam innych 'grupowiczow" - to jest odpowiedx tylko dla pytającego
> nie do rzeczy pamany.
[...]

ceny leków często są podane przy okazji ich opisów na stronach typu
pharmindex.pl - można też wyszukiwać wg subst aktywnej

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2004-07-13 12:42:37

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lubie byc samowystarczajaca.
>
>to lecz sie ziólkami.
p.

8. Data: 2004-07-13 13:36:34

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "antonina" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> refundacji.
>
> Nim pójde do apteki chciałabym wiedziec na jaki wydatek musze być

Ja przewaznie szukam na ponizszej stronie PROSPERu jest tam wiekszosc lekow
a jesli nie ma to przez google wpisujac nazwe leku i zawsze sie jakis cennik
sprawdzi.

http://www.prosper.pl/oferta/index.html

Dobry sposob sprawdzic wczesniej ile sie "okolo" wyda w aptece bo wiadomo
ile zer miec w portfelu jesli recepta dosc dluga :)

Pozdrawiam,
B*U*R*S*Z*T*Y*N*K*A

9. Data: 2004-07-13 16:30:12

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w internecie można znaleźć ceny lekarstw?
> Chodzi mi o cene lekarstwa jaką placi sie w aptece na recepte, po
> refundacji.

Ja korzystam z cennika apteki z Bielska-Białej - i nie jest to
kryptoreklama... ;-)

http://www.bialy-orzel.com.pl/cennik.html#poczatek

Pozdrawiam!
daśka

10. Data: 2004-07-13 18:42:34

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> jakis problem isc do apteki i zapytac?
> p.

Pamana, czy tobie się nudzi?

Jeśli ktoś pyta (o cokolwiek) i umiesz pomóc/odpowiedzieć, to zrób to. Jeśli
nie masz nic do powiedzenia w kwestii merytorycznej, to nie nadwerężaj
niepotrzebnie paluszków wystukując te bzdety w swoją klawiaturkę.

Iwona

NOVYNETTE
Medycyna biomolekularna - pozwól sobie pomóc naprawdę warto !
Na co Allertec
pytanie o specjalistę :(
dot. wedzidelko