chcem mieć apteke

1. Data: 2006-03-06 20:53:06

Temat: chcem mieć apteke
Od: "e...@w...pl" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcem mieć aptekę ale nie wiem jak sie zabrać za jej otwarcie jakie
dokumenty jak ato ma być działalność ewentualne koncesje
uprawnienia licze na pomoc:)

2. Data: 2006-03-06 21:10:40

Temat: Re: chcem mieć apteke
Od: "Pink" <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> chcem mieć aptekę

NTG.

>ale nie wiem jak sie zabrać za jej otwarcie

Najpierw zabierz się za sprawdzanie pisowni i interpunkcję.

Pink

3. Data: 2006-03-06 22:14:38

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>chcem mieć aptekę ale nie wiem jak sie zabrać za jej otwarcie jakie
>dokumenty jak ato ma być działalność ewentualne koncesje

ja też chceM. Dzisiaj wydałam w aptece 3 stówy. Niezły biznes.
G.

4. Data: 2006-03-07 09:31:43

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:1141678386.534333.277960@j52g2000cwj.googlegrou
ps.com,
niejaki(a): Użytkownik z adresu <e...@w...pl> napisał(a):

> chcem mieć aptekę ale nie wiem jak sie zabrać za jej otwarcie jakie
> dokumenty jak ato ma być działalność ewentualne koncesje
> uprawnienia licze na pomoc:)

1. znalezc i zaadoptowac lokal (wymagania dla takiego lokalu sa w prawie
farmaceutycznym - www.sejm.gov.pl ) - w miedzyczasie konieczne konsultacje z
insp. nadzoru farmaceutycznego i z sanepidem
2. znalezc kierownika - nie wymagania jakie musi spelniac kierownik apteki
tez w prawie farmaceutycznym
3. zalozyc firme w Urzedzie Miasta (Gminy) - plus wszystkie formalnosci -
czyli Urzad Statystyczny, Urząd Skarbowy etc...
4. Wystąpic o pozwolenie (taaak, w ramach likwidacji koncesji trzeba 'tylko'
pozwolenie) - w miedzyczasie kierownik zdaje egzamin w OIA
5. zatowarowac sie
6. rozpocząć dzialalnosc :)

do tego przygotuj sobie w gotówce jakies 30-40 tys plus poreczyciela
leasingu (ew kolo 100 tys bez poręczeń) - nie licze zatowarowania, kredyt
kupiecki na jakies 3-4 miesiace.
potem minimum 6 miesiecy zero zysków, ew. straty, a potem to juz z górki:

wydatki:
kierownik - 5 tys
mgr - 3,5 tys
technik - 1,7
czynsz: na haslo 'apteka' wlasciciel lokalu mnozy z reguły czynsz x2

dochody - srednia apteczna marża to wg Vitaminy C++ ok 19.5-20%. reszte sam
sobie policz.

osobiscie moge ci doradzic, ze jezeli nie masz związków z farmacją - tzn nie
jestes farmaceutą, nie masz żony farmaceutki, to lepiej załóż sklep
spożywczy. naprawde lepiej na tym wyjdziesz ;)

wersja nr 2:

kupic upadającą apteke (coraz ich wiecej...)

--
pozdrowienia,

Adam

5. Data: 2006-03-07 13:02:39

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
chcem mieć aptekę

to se kup ;-)

Tomasz

Coś z sercem ?
Zmiana na skórze - niby nowotwór
pytanie do wszystkich lekarzy - jakie ubezpieczenie?
kapecytabina
Doraźne leczenie nadciśnienia