chelatacja - cud czy szalbierstwo ?

1. Data: 2010-07-14 08:23:11

Temat: chelatacja - cud czy szalbierstwo ?
Od: "drLubicz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Chelatacja
http://www.chelatacja.pl/page2.html

pomaga na miażdzycę,
zatrucia metalami ciężkimi,
infekcje bakteryjne, wirusowe,
radykalnie zmiejsza wskażnik zapadalności na nowotwory

PS.nawet w kilkunastu odcinkach dr.housa zlecili to pacjentom ;)

2. Data: 2010-07-14 08:30:42

Temat: Re: chelatacja - cud czy szalbierstwo ?
Od: "drLubicz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.naszezdrowie.com/chelacja.html

3. Data: 2010-07-14 08:43:10

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14-07-2010 10:23, drLubicz pisze:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Chelatacja
> http://www.chelatacja.pl/page2.html
>
> pomaga na miażdzycę,

Brak dowodów naukowych.

> zatrucia metalami ciężkimi,
Owszem - zdiagnozowane ciężkie zatrucia, nie modne "nagromadzenie toksyn
w organizmie".
To jakby osobie z 5 kg nadwagą proponować operację zmniejszenia żołądka,
jako świetny sposób na schudnięcie.

> [...]

Brak dowodów naukowych.

> PS.nawet w kilkunastu odcinkach dr.housa zlecili to pacjentom ;)

Za każdym razem w przypadku zagrożenia życia na skutek zatrucia, z
reguły właśnie metalami ciężkimi. To jest zabieg wykonywany, gdy nie ma
wyjścia, a nie profilaktycznie.

--
Maddy

4. Data: 2010-07-14 09:59:37

Od: "Negro" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w tycg przypadkach nalkeży stosować z preparatem Alveo

Czyni cuda!!!!!

jk

5. Data: 2010-07-14 13:02:47

Od: Krzysztof <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-14 10:23, drLubicz pisze:
> [...]
> radykalnie zmiejsza wskażnik zapadalności na nowotwory
>
> PS.nawet w kilkunastu odcinkach dr.housa zlecili to pacjentom ;)

Mam dziwne wrażenie, że sam wiesz co o tym myśleć. Zróbmy mały test: w
pociągu do Kielc (albo Suwałk) podchodzi do Ciebie miły i budzący
zaufanie młody człowiek i mówi, że kupi Twoją ślubną obrączkę za dobrą
cenę. Jest z tej samej firmy która reklamuje się w telewizorze. Ma nawet
wizytówkę. Co robisz?
--
Krzysiek EBP

Lody na anginę