chiński sos do ryżu

11. Data: 2009-08-14 06:29:39

Temat: Re: chiński sos do ryżu
Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sie, 20:39, iwanos <i...@6...pl> wrote:

> bo mnie sie wydaje, że jesteś fajna dziewczyna i potrafisz upichcić coś
> porządnego dla takiego fes chopa jak ja ...

Haha dobra ubawiles mnie tak ze teraz polowe dnia mam z glowy.
Mysl co chce o ile masz mozliwosci.
Wyobraznia rzecz bezcenna.

--
Barbara

12. Data: 2009-08-14 15:37:10

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia F pisze:

> Haha dobra ubawiles mnie tak ze teraz polowe dnia mam z glowy.
> Mysl co chce o ile masz mozliwosci.
> Wyobraznia rzecz bezcenna.

dobra zacznijmy od czegoś z górnej półki
umiesz zrobić jajecznicę ?

ps.

słyszałem od twoich koleżanek, że jak siadasz na grupy dyskusyjne to od
razu wpadasz do kuchni na posta "chiński sos do ryżu" i z utęsknieniem
czytasz co ja napiszę, prawda to ? :]

13. Data: 2009-08-15 10:14:21

Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sie, 17:37, iwanos <i...@6...pl> wrote:

> [...]
>
> słyszałem od twoich koleżanek, że jak siadasz na grupy dyskusyjne to od
> razu wpadasz do kuchni na posta "chiński sos do ryżu" i z utęsknieniem

Prawda prawda jakze inaczej moglabym Ci napisac. Z rana troche humoru
z pewnoscia sie przyda.

PS. Mowisz o swoich umiejetnosiach z gorej polki ?

14. Data: 2009-08-16 18:36:38

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia F pisze:

> Prawda prawda jakze inaczej moglabym Ci napisac. Z rana troche humoru
> z pewnoscia sie przyda.
>
> PS. Mowisz o swoich umiejetnosiach z gorej polki ?

kochanie widzę, że coraz bardziej się rozumiemy, chodziło mi o to co
zrobisz mi na nasze pierwsze wspólne danie ?
a z tą jajecznicą to tak delikatnie żartowałem misiu ;-)

15. Data: 2009-08-17 06:24:29

Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sie, 20:36, iwanos <i...@6...pl> wrote:

> [...]
> zrobisz mi na nasze pierwsze wspólne danie ?
> a z tą jajecznicą to tak delikatnie żartowałem misiu ;-)- Ukryj cytowany tekst -

Cyjanek jako przyprawa pewnie odpada bo juz sie uodporniles ?

PS. Z jajecznica zartoweles ? o rany a juz sie martwilam ze moje
przypalenia wody to cos zlego.

PPS. Poszukiwany przepis znalazlam niestety nie dzieki pomocy grupy i
Twojej.

--
B.

16. Data: 2009-08-19 19:11:44

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia F pisze:

> [...]
> przypalenia wody to cos zlego.
>
> PPS. Poszukiwany przepis znalazlam niestety nie dzieki pomocy grupy i

ranisz moje serce takimi słowami

17. Data: 2009-08-20 05:49:34

Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sie, 21:11, iwanos <i...@6...pl> wrote:

> ranisz moje serce takimi słowami- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Tylko zawału nie dostań bo bede Cie miala na sumieniu.

--
Basia.

18. Data: 2009-08-21 09:30:43

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia F pisze:

> Tylko zawału nie dostań bo bede Cie miala na sumieniu.

więc w takim razie opowiedz mi jak będzie wyglądała nasza wspólna
przyszłość ...

19. Data: 2009-08-24 07:19:15

Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sie, 11:30, iwanos <i...@6...pl> wrote:

> więc w takim razie opowiedz mi jak będzie wyglądała nasza wspólna
> przyszłość ...- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Ty bedziesz zyc i ja bede zyc ...

gdzie w Poznaniu bulwy kopru?
oznaczenia jajek
kiszone ogorki - dlaczego robia sie miekke?
miód
Konkurs dla milosnikow zup